Żarówka PR podejmuje wyzwanie z Marketing Challenge


2013-03-06
Agencja realizuje kolejny projekt we współpracy ze Studenckim Kołem Naukowym Uniwersytetu Łódzkiego MarkeTEAM. Żarówka PR i Marketing wspiera promocję siódmej edycji gry miejskiej Marketing Challenge, która odbędzie się 11 maja w Łodzi.

Zespół projektowy odpowiada między innymi za komunikację wydarzenia w mediach, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie merytoryczne.

Marketing Challenge to niecodzienny turniej zespołowy, który łączy dobrą zabawę z wykorzystaniem wiedzy teoretycznej podczas rozwiązywania zadań w przestrzeni miejskiej. Tematyką tegorocznej edycji jest modern marketing, czyli wykorzystanie narzędzi nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań w promocji i marketingu. Rejestracja uczestników rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia.



Nadesłał:

pr@zarowkamarketing.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl