Żarówka PR i Marketing wspiera Łódź Jungle Web 2013


2013-02-07
Żarówka PR i Marketing nawiązała współpracę ze Studenckim Kołem Naukowym MarkeTEAM działającym przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Agencja wspiera promocję Łódź Jungle Web 2013, tegoroczną edycję konferencji, która szeroko pokazuje siłę marketingowego wykorzystania narzędzi internetowych. Żarówka PR i Marketing odpowiada za komunikację wydarzenia, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie merytoryczne projektu.

Łódź Jungle Web 2013 odbędzie się 21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania UŁ. Konferencja będzie obejmować kilkanaście prelekcji i warsztatów oraz panele dyskusyjne dotyczące tematyki social media marketingu, e-PR, SEM/SEO, e-commerce, mobile marketingu, a także projektowania stron WWW oraz wykorzystania blogów jako nowoczesnych narzędzi promocji w Internecie.



Nadesłał:

pr@zarowkamarketing.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl