zanox w nowej odsłonie – strategia Straight to Performance
zanox, europejski lider reklamy afiliacyjnej, dokonał rewolucji w dotychczasowej strategii działania. Dziś koncern z Berlina zaprezentował całkowicie nową wersję swojego serwisu internetowego zanox.pl, a także zanox.de i zanox.com.
Powyższe zmiany to widoczny efekt nowej strategii działania „Straight to performance – reklama efektywnościowa, która działa”. Jej wynikiem jest również intensywny rozwój firmy poprzez ekspansję w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej, a także wprowadzenie nowych produktów w modelu „płać za efekt”.
zanox zaprezentował dzisiaj całemu światu nową witrynę www. Także polska strona internetowa została całkowicie odświeżona. Wydarzenie to kończy, rozpoczęty przed kilkoma miesiącami, kompleksowy proces repozycjonowania marki firmy oraz wdrożenia nowej strategii "Straight to Performance – reklama efektywnościowa, która działa". Tworząc nową witrynę zanox-owi zależało na uzyskaniu efektu większej przejrzystości oraz skuteczności w komunikacji z globalną siecią zanox: ponad milionem wydawców, 3 300 reklamodawców oraz co jest nowością także z pośrednikami – agencjami reklamowymi, marketingowymi, interaktywnymi, etc.
Zrewolucjonizowany zanox
Powyższe zmiany dobrze wpisują się w pozytywny obraz polskiego rynku reklamy online. Jego wartość w 2010 rok, według IAB AdEx, wyniosła 1 578 mln zł, czyli o 204 mln więcej niż w 2009 r. Utrzymanie wysokiej, bo 15% dynamiki wzrostu rok do roku, pomimo spowolnienia gospodarczego w naszym kraju, dobrze ilustruje atrakcyjność naszego rynku. Co więcej prognozy na 2011 rok są także bardzo optymistyczne. W trend ten znakomicie wpisała się nowa strategia zanox. Ten globalny gracz swój dalszy rozwój chce osiągnąć m.in. dzięki koncentracji działań na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem właśnie Polski. Stąd decyzja o utworzeniu nowego stanowiska Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży dla Europy Centralnej i Wschodniej, na które powołany został Polak – Jakub Maj. W najbliższym też czasie ma powstać nowe biuro w Warszawie oraz powiększyć się skład polskiego zespołu.
Przyjmując nową filozofię, zanox wyraźne zobowiązał się przestrzegać zasady transparentności przy maksymalnej wydajności, zarówno w obrębie firmy jak i całej sieci.
Firma poczyniła także wielomilionowe inwestycje związane z rozwojem firmy, wprowadzeniem na rynek nowych produktów oraz technologii. zanox oferuje obecnie szeroki wachlarz nowych rozwiązań w modelu „płać za efekt”, m.in. reklamę w mediach społecznościowych, reklamę mobilną czy retargetowanie, czyli w uproszczeniu „namierzanie“ internauty znającego już markę klienta i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową. Decyzja o zakupie w 2010 większościowego pakietu akcji firmy Digital Window, lidera performance marketingu w Wielkiej Brytanii, to kolejny przykład efektu nowej strategii.
Reklama efektywnościowa, która działa
W przeciągu ostatniej dekady zanox ewoluował od małej, niemieckiej sieci afiliacyjnej do europejskiego lidera marketingu efektywnościowego online. - W naszej sieci oferujemy wydawcom i reklamodawcom zróżnicowane modele biznesowe i formy zarabiania oparte o jedną zasadę - wydajność. Reklamodawca płaci tylko za mierzalne efekty zamieszczanych reklam - wyjaśnia Philipp Justus, nowy Prezes Zarządu zanox.
O zanox
Firma zanox jest europejskim liderem zajmującym się reklamą opartą na modelu „płać za efekt”. Grupa zanox, w skład której wchodzi zanox, Affiliate Window i buy.at obsługuje ponad 3500 reklamodawców. Stały rozwój firma zawdzięcza zastosowaniu modelu opartego na efektywności, połączonego z innowacyjnością i doskonałą obsługą. Oprócz zanox Affiliate Marketing, zanox Web service i zanox Application Store, zanox obsługuje czołowe firmy ze wszystkich branż. zanox przywiązuje ogromną wagę do jakości zarządzania globalną siecią wydawców. Gwarantuje to poprzez osobisty kontakt z najlepszymi ekspertami z branży, jak również szybkie i przejrzyste zasady płatności. Otwarta filozofia firmy przejawia się każdego dnia, między innymi poprzez Blogi, liczne strony Wiki oraz otwarty API. Ponadto kampus zanox w Berlinie, Silicon Valley i Mediolanie stały się międzynarodowym punktem spotkań dla twórców społeczności internetowej i jej użytkowników. zanox należy do Axel Springer AG (52,5 procent) oraz PubliGroupe (47,5 proc.)
Nadesłał:
Agencja Praktycy.com
|