Wystartowała wielkanocna kampania Sodexo
Pod hasłem „Kierunek Wielkanocne Obdarowywanie” wystartowała wiosenna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services. Głównym przekazem kampanii jest budowanie lojalności poprzez oferowanie pracownikom podarunków z okazji świąt wielkanocnych.
Sodexo Benefits and Rewards Services oferuje kompleksowe usługi motywacyjne zaprojektowane tak, by zapewnić pracodawcom jak najlepsze wsparcie w dwóch kluczowych obszarach: lojalność i efektywność pracowników. Kampania wielkanocna została w pełni poświęcona tym dwóm obszarom ze szczególnym uwzględnieniem oferty wielkanocnych prezentów, które budują zaangażowanie i lojalność zatrudnionych. W tej roli promowane są Kupony i Karty Podarunkowe Sodexo, a także Karta Lunch Pass, Flexi Pass oraz Sodexo Select - nowoczesna platforma do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi.
Istotnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami za pośrednictwem materiałów drukowanych i mediów. Reklamy i materiały eksperckie ukażą się w kluczowych mediach biznesowych oraz branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Z kolei działania w Internecie koncentrują się na sieci Google. Kampania obejmuje także dedykowaną stronę www.SodexoMotywacja.pl, gdzie jej użytkownicy będą mogli zapoznać się z ofertą Sodexo w podziale na dwa obszary: lojalność i efektywność.
Za kreację materiałów direct marketingowych oraz reklamę w prasie, a także za prowadzenie kampanii w Google, odpowiada agencja Peppermint. Media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.