Wyróżnienie Digital Finance Award dla ZF Polpharma oraz TI INVESTING


Wyróżnienie Digital Finance Award dla ZF Polpharma oraz TI INVESTING
2019-03-21
Spółki Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. i TI INVESTING Sp. z o.o. Sp. k. otrzymały wyróżnienie Digital Finance Award dedykowane firmom, które proces zarządzania finansami oparły na implementacji innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Informacja prasowa

22 marca 2019 r.

Przeczytaj również:

Wyróżnienie Digital Finance Award dla Zakłady Farmaceutyczne Polpharma oraz TI INVESTING

Spółki Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. i TI INVESTING Sp. z o.o. Sp. k. otrzymały wyróżnienie Digital Finance Award dedykowane firmom, które proces zarządzania finansami oparły na implementacji innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Uhonorowanie laureatów odbyło się w trakcie kongresu Dyrektorów Finansowych w Sopocie.
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. ze Starogardu Gdańskiego są największym polskim producentem leków i liderem polskiego rynku farmaceutycznego. Zatrudniając ponad 7 500 osób aktywnie działa na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Kaukazu i Azji Centralnej. W opinii Jury nagrody, w wyniku wprowadzonych w Polpharma zmian wdrożono zarządzanie procesowe i zautomatyzowano wiele procesów co spowodowało zmianę mentalności i nastawienia pracowników oraz organizacji pracy w skutek czego uwolniono zasoby i zbudowano uczącą się organizację gotową na dalszy rozwój. Towarzystwo Inwestycyjne INVESTING jest firmą deweloperską prowadzącą swoją działalność na terenie Gdańska oraz w rejonach Trójmiasta. W wyniku wprowadzonych w TI INVESTING zmian skutecznie wdrożono procesowe podejście oraz system Workflow co pozwoliło na optymalizacje oraz automatyzację procesów i zmianę organizacji pracy umożliwiając dalszy rozwój firmy.
WYRÓŻNIENIE Digital Finance Award
Wyróżnienie Digital Finance Award jest inicjatywą Euler Hermes we współpracy z ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants), Centrum Idei Gospodarczo-Ekonomicznych oraz Klubem Dyrektorów Finansowych "Dialog".
Nadrzędnym celem wyróżnień Digital Finance Award jest promowanie kultury innowacyjności, rozumianej jako wnoszenie nowej wartości dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów. Wyróżnienie DFA otrzymują firmy, które podnoszą efektywność biznesu, wdrażając podejście procesowe oraz odpowiednie narzędzia cyfrowe. Dzięki optymalizacji i automatyzacji procesów firmy mogą się szybciej rozwijać, zwiększać rentowność produktów i wartość, a menedżerowie i specjaliści z działów finansowych koncentrując się nad merytorycznymi zagadnieniami przynosząc firmie większą korzyść, a przy tym samemu czerpiąc większą satysfakcję z pracy.
Wyróżnienie przyznaje jury, powołane przez Organizatorów projektu Dyrektor Finansowy Roku we współpracy z Klubem Dyrektorów Finansowych „Dialog", na podstawie analizy ankiet i własnej wiedzy członków jury. Członkami Jury tegorocznej edycji Digital Finance Award są:
• Bartosz Radziszewski, Partner Zarządzający Klubu Dyrektorów Finansowych KDF "Dialog" i społeczności Business Dialog, Przewodniczący Jury
• Tomasz Dankowiakowski, CFO Geberit, Członek Kapituły Klubu Dyrektorów Finansowych Dialog
• Agnieszka Pawlak, CEO Małopolskie Centrum Biotechniki, Reprezentant firm wyróżnionych tytułem Digital Finance Award w 2018 roku
• dr hab. Andrzej Sobczak, Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
• Anna Streżyńska, CEO MC2 Innovations, w latach 2015-2018 Minister Cyfryzacji
• dr Marek Szelągowski, Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
• Waldemar Wojtkowiak, CFAO Euler Hermes

KONGRES i KONKURS Dyrektor Finansowy Roku
Ogólnopolski cykl Kongresów Dyrektorów Finansowych jest przedsięwzięciem niekomercyjnym, organizowanym z inicjatywy Grupy Euler Hermes we współpracy z Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) oraz Centrum Idei Gospodarczo-Ekonomicznych. Nadrzędnym założeniem największego w kraju projektu dla dyrektorów finansowych jest tworzenie platformy wymiany doświadczeń oraz dyskusji merytorycznych.
Równolegle z cyklem kongresów dyrektorów finansowych współorganizowany jest konkurs o tytuł Dyrektora Finansowego Roku - corocznej nagrody honorującej dyrektorów finansowych za umiejętność podjęcia trudnych decyzjach biznesowych, kreślenie własnej wizji oraz wsparcie liderów przedsiębiorstw. Aplikowanie - prezentacja swoich dokonań za 2018 rok - rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa do 21 czerwca. Uroczysta Gala wraz z przyznaniem tytułu Dyrektora Finansowego Roku odbędzie się w Warszawie, dnia 25 września w hotelu InterContinental.
ORGANIZATORZY I PARTNERZY PROJEKTU Dyrektor Finansowy Roku
Organizatorami Konkursu oraz Kongresów Dyrektorów Finansowych są: Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Euler Hermes oraz Centrum Idei Gospodarczo Ekonomicznych.

Partnerem strategicznym projektu jest: mBank.

Tegoroczna edycja odbywa się dzięki wsparciu: Grant Thornton, PFR TFI oraz Union Investment TFI.

Partnerami medialnymi są: Dziennik Gazeta Prawna, inwestorzy.tv, MyCompany, money.pl oraz Wirtualna Polska.

Konkurs oraz cykl Kongresów wspierają także: Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog", Stowarzyszenia Dyrektorów Finansowych "FINEXA", Izba Gospodarcza Europy Środkowej, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Izba Biegłych Rewidentów, Konfederacja Lewiatan, Stowarzyszenie Interim Managers, Nadzorkorporacyjny.pl, Stowarzyszenie Polskich Skarbników Korporacyjnych (PCTA), Podkarpacki Klub Biznesu, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Projekt patronatem medialnym został objęty przez: biznes2biznes.com, Controling i Zarządzanie, Gazetę Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Kariera w Finansach, Nowy Przemysł, wnp.pl oraz Polish Market.



Nadesłał:

artur@multian.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl