Wygrywaj setki nagród na 10-lecie marki SFERIS
Sieć sklepów Sferis jesienią b.r. obchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji marka przygotowała kampanię reklamową, a także zaprasza swoich Klientów do konkursu na hasło reklamowe SFERIS.
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Nie tylko automat. Dlaczego serwis i lokalne wsparcie decydują o sukcesie systemu kaucyjnego?
Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedna z największych operacji logistycznych, technologicznych i edukacyjnych ostatnich lat.
Sztuczna inteligencja zmienia analizę danych - co naprawdę działa w firmach w 2026 roku
Jeszcze kilka lat temu analiza danych w większości firm była procesem powolnym, rozłożonym w czasie i opartym głównie na cyklicznych raportach oraz pracy w Excelu.
Podsumowanie 2025 roku w branży e-commerce
Rok 2025 przyniósł e-commerce nie tyle rewolucję, co konsekwentne dojrzewanie. Rynek, który jeszcze kilka lat temu rozwijał się głównie dzięki szybko rosnącej popularności zakupów online, dziś coraz wyraźniej koncentruje się na jakości doświadczenia i optymalizacji procesów.
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.