Wybrani przez klientów
Dobra opinia o producencie to kryterium większości wyborów konsumenckich. Dzięki dobrej rozpoznawalności marki i wysokiej jakości produktów, Libet zaskarbił sobie największą sympatię klientów. Dzięki temu został uhonorowany cenionym tytulem TOP MARKI 2010
Wąska grupa laureatów tej nagrody została wyłoniona na podstawie badania popularności marek funkcjonujących w Polsce w ciągu ostatnich pięciu lat. W tym czasie Libet dwukrotnie otrzymał Złote Godło konkursu Laur Klienta. Świadczy to również o coraz większej znajomości tej marki wśród klientów.
- Cieszymy się, że klienci doceniają funkcjonalność i trwałość naszych produktów – mówi Małgorzata Barańska, dyrektor marketingu Libet SA - Mamy przekonanie, że tym co nas wyróżnia, jest nie tylko wysoka jakość naszych materiałów nawierzchniowych, ale także dbałość o estetykę otoczenia, jakie można dzięki nim uzyskać. Przyznana nagroda to przede wszystkim wyraz uznania przez klientów i to nas ogromnie cieszy! Ale też podziękowanie dla naszych pracowników za ich ogromne zaangażowanie. To nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim motywacja do dalszych starań, aby wyprzedzać oczekiwania rynku. Chodzi przecież o to, by zarówno posesje prywatne, jak i przestrzeń publiczna zwracały uwagę stylem zharmonizowanym z przyrodą i otaczającą architekturą.
Firma Libet SA zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Laur Klienta” w kategoriach „Kostka brukowa” i „Dekoracyjna kostka brukowa”, uzyskując tym samym Złote Godło Konkursu - Laur Klienta 2009”. Prestiżowe wyróżnienie firma Libet otrzymała już po raz drugi – pierwsze „Złote Godło” zdobyła w 2007 roku w kategorii „Producenci kostki brukowej”. Tak więc trzy uśmiechnięte kostki będące symbolem Libetu, rzeczywiście mają powody do radości.
Nadesłał:
nota bene PR
|