WORK-ROOM twórcą nowego formatu drogerii Hebe health&beauty.


2012-01-11
Agencja kreatywna WORK-ROOM Group Sp. z o.o. typu full - service jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywnej wizji i charakteru drogerii Hebe. Właścicielem drogerii kosmetycznych jest spółka Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka.

Współpraca podmiotów wynikła w drodze przetargu na koncepcję identyfikacji drogerii.

W celu wykreowania nowego formatu drogerii Hebe, Agencja WORK-ROOM Group opracowała kompleksowy branding 360°, w celu zdefiniowania multisensoryki w percepcji całej marki. Nowa jakość oznaczeń dotyczy m.in.: wizji sklepu, atmosfery wnętrza oddziaływań sensorycznych, kształtu mebli, dźwięków i zapachów, i wreszcie co najważniejsze, spójnej identyfikacji wizualnej.

Wdrożona strategia nowego formatu Hebe obejmuje poszczególne działy sklepu: beauty expert, home & life, hebe loves babies, Wine tea & coffee. Dodatkowo innowacyjna koncepcja marki obejmuje również projekt wizualizacji zewnętrznej (witryny sklepowe) oraz wybranych elementów brandingowych znajdujących się na terenie sklepu. Za realizację koncepcji umeblowania sklepu oraz adaptacje wnętrz odpowiada firma architektoniczna New Store Europe Poland.

„Mazowiecka sieć drogerii Hebe ma zachowany jednolity i nowoczesny wygląd, wpisuje się w equity marki a swoim wnętrzem i radosnym wyglądem przyciąga wielu klientów. W przygotowaniu kreacji postawiliśmy na świeżość i innowacyjność, stworzyliśmy design, który odzwierciedla jakość całego asortymenty drogerii" - powiedział Andrzej J. HOROCH - Creative & Strategic
Development Director, Agencja WORK - ROOM Group Sp. z o. o.

Aktualnie agencja WORK-ROOM Group odpowiada za obsługę graficzną kreacji reklamowej i promocyjnej drogerii, skład DTP oraz produkcję materiałów reklamowych.


Użyteczne linki:
Case Study działań dla drogerii Hebe dostępny jest pod adresem: http://centrumpr.pl/Ustawienia%20lokalne/Temp/www.work-room.eu/hebe


WORK-ROOM to nowy rodzaj agencji kreatywnej full-service. Agencja zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem tożsamością marki (brand management, brand consulting, brand activation); projektowaniem i realizacją zintegrowanej komunikacji reklamowej oraz projektami interaktywnymi. WORK-ROOM wcześniej pracował dla takich marek jak Jutrzenka Holding (marka Colian / Akuku / Grześki), Totalizator Sportowy, ING Lease, EUREKO, Eli Lilly Polska, Browary Lubelskie, Serenada, Novartis, Monolith, Samsung, Universal McCann, Maxus, LABoratory & Co i Buyology INC.
 
Więcej na www.work-room.eu






 



Nadesłał:

Creatus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl