Wola Info kolejny raz w SPEC
Konsorcjum w składzie Wola Info i Noblestar Polska (spółka zależna), po raz trzeci wygrało przetarg w Stołecznym Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej (SPEC SA). Kontrakt dotyczy utrzymania i rozwoju sytemu IBM Maximo.
Umowa będzie obowiązywała przez 12 miesięcy. W jej ramach konsorcjum zobowiązało się do bieżącego utrzymania poprawności działania systemu, prac rozwojowych oraz konsultacji merytorycznych dla pracowników SPEC.
Przypomnijmy, że wdrożenie systemu IBM Maximo w SPEC miało miejsce w 2009 r. i trwało 5 miesięcy. Dostarczone oprogramowanie, pozwoliło wdrożyć u klienta proces Zarządzania Konfiguracją, oparty o tzw. standard ITIL (Information Technology Infastructure Library) - kodeks postępowania dla działów informatyki. System umożliwia m.in. pracę 850 użytkownikom końcowym jednocześnie. Kolejny projekt będący rozwinięciem pierwszego, dotyczył wdrożenia IBM Tivoli Service Request Manager i IBM Tivoli Asset Management dla IT. Zakres prac obejmował m.in. dostarczenie licencji, wykonanie projektu technicznego opisującego parametry systemu, konfigurację IBM Tivoli Service Request Manager w zakresie obsługi procesów ITIL, integrację z systemami informatycznymi klienta, dostarczenie dokumentacji dla użytkowników i instrukcji stanowiskowych oraz przeprowadzenie odpowiednich szkoleń. Wola Info posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla największych firm z branży energetycznej. Przeprowadziła wdrożenia dla takich instytucji jak : Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Polska Grupa Energetyczna, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej czy Grupie RWE.
Informacje o firmach:
Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej działa na terenie Warszawy od 1952 roku. Od 7 lat jest jednoosobową spółką akcyjną, której akcjonariuszem jest miasto stołeczne Warszawa. Podstawowym przedmiotem koncesjonowanej działalności spółki jest przesył i dystrybucja ciepła, wytwarzanie ciepła oraz obrót nim. Spółka oferuje kompleksową obsługę w zakresie dostawy ciepła: projektowanie, wykonanie oraz konserwację i eksploatację sieci i węzłów cieplnych. Zapewnia również fachowe doradztwo i audyty energetyczne, a także usługi w zakresie konserwacji instalacji wewnętrznych oraz całodobowe usługi Pogotowia Ciepłowniczego. Zarządzany przez SPEC S.A. miejski system ciepłowniczy, o łącznej długości rurociągów przekraczającej 1 700 km, jest największym w Unii Europejskiej i jednym z największych na świecie. Sieć ciepłownicza zasila obszar miejski o wielkości 28 tys. ha, co stanowi 95% zabudowanego obszaru miejskiego. Uzupełnieniem oferty SPEC są usługi operatora telekomunikacyjnego w oparciu o sieć światłowodową SPECM@N.
Wola Info specjalizuje się w tworzeniu unikalnych rozwiązań biznesowych w obszarze automatyzacji procesów obsługi klienta (CRM), zarządzania procesami biznesowymi (BPM) oraz procesem obiegu dokumentów (ECM). Ponadto firma oferuje korporacyjne systemy wspomagania decyzji (BI), adresujące złożone potrzeby biznesowe z uwzględnieniem specyfiki branżowej. Portfolio usług obejmuje także szeroki wachlarz innowacyjnych usług usprawniających komunikację (BCS), m.in. Call/Contact Center, platformy usług głosowych, czy zunifikowane platformy komunikacyjne (Unified Communications). W ramach rozwiązań infrastruktury IT spółka posiada bogatą paletę usług w zakresie ITSM, budowania infrastruktury IT nowej generacji oraz budowania i adaptacji Centrów Przetwarzania Danych (DC) spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa przetwarzanych informacji oraz wymagania Green IT. Oprócz spółki matki, Grupę Kapitałową tworzą firmy Noblestar Polska (100% udziałów) oraz Centrum Rozwiązań Menedżerskich (73% udziałów). Od września 2007 r. Wola Info notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2010 r. Wola Info pozyskała inwestora strategicznego, którym została francuska spółka Devoteam.
Wola Info S.A. konsekwentnie realizuje koncepcję delivering time tworząc inteligentne i zaawansowane technologicznie rozwiązania. Czas jest czynnikiem warunkującym przewagę konkurencyjną, a szybka i skuteczna reakcja na zmiany staje się myślą przewodnią każdego przedsiębiorstwa. Idea delivering time sprawia, że wyzwania zmieniają się w nieograniczone możliwości a rozwiązania oferowane przez Wola Info otwierają nowe ścieżki rozwoju.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Wojdalska
Wola Info SA
tel. (022) 431 84 00
tel. kom. 600 066 324
e-mail: agata.wojdalska@wolainfo.com.pl
Nadesłał:
Everest
|