Wader myśli o kolejnych rynkach i rozwija ofertę produktów licencyjnych
Wader-Woźniak po wejściu na rynek azjatycki w 2013 roku, planuje dalszą ekspansję. Już w I kwartale 2014 roku firma pozyskała nowych klientów w trzech egzotycznych krajach i dalej rozszerza swoją obecność w Europie Zachodniej.
Jak do tej pory realizuje swoje plany, rozpoczynając dostawy swoich produktów do jednej z największych sieci detalicznych we Francji. Polski producent zabawek z tworzyw sztucznych, podpisał również umowę licencyjną z koncernem The Walt Disney Company. Firma szacuje zamknięcie I kwartału z co najmniej 20% wzrostem sprzedaży.
Pozyskiwanie kolejnych rynków zbytu, umacnianie swojej pozycji w krajach europy zachodniej oraz rozszerzanie oferty produktowej dla najmłodszych dzieci, w tym rozwój produktów licencyjnych to główne kierunki obrane przez polskiego producenta zabawek w 2014 roku.
„Dzięki wzbogaceniu oferty produktowej o zabawki licencyjne uzyskaliśmy możliwość zaoferowania naszym klientom jeszcze ciekawszego i bardziej różnorodnego asortymentu” – powiedział Marcin Woźniak, prezes firmy Wader-Woźniak. W ramach nawiązanej współpracy na produkowanych w Polsce zabawkach pojawią się najpopularniejsi bohaterowie bajek Disneya.
Zabawki produkowane w Dąbrowie Górniczej cieszą się dużą popularnością i są obecne na prawie wszystkich kontynentach. W ostatnim czasie po Korei Południowej, RPA do najnowszych pozyskanych rynków dołączyła Islandia i ...Mongolia. A bliżej nas? Produkty firmy Wader-Woźniak mają znaczące udziały na rynku czeskim, słowackim i węgierskim, a bardzo znaczącymi odbiorcami są rynki Niemiec i Ukrainy.