W walce o pozyskanie klienta każda sekunda ma znaczenie
Kupujący oczekuje, że otrzymywane oferty będą nie tylko dostosowane do jego aktualnych potrzeb, ale również obecnej sytuacji materialnej czy planów na najbliższy czas.
Zarządzanie relacjami z klientem w czasie rzeczywistym to obecnie kluczowy kierunek rozwoju marketingu. Dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych firmy mogą skutecznie docierać do kupujących w każdym momencie ich interakcji z firmą. Mogą prowadzić spójną komunikację w różnych kanałach kontaktu i proponować odpowiednie oferty w zależności od indywidualnych potrzeb i preferencji klienta. Integracja danych o kliencie, odpowiedni dobór komunikatów oraz kanałów dotarcia pozwalają stworzyć strategię komunikacji, która skutecznie wesprze kanały sprzedażowe.
Współczesny „real-time” marketingowiec
Kompetencje skutecznego marketingowca wciąż się zmieniają, podobnie jak narzędzia, które wykorzystuje do tworzenia kampanii i docierania do klientów. Jak wynika z raportu „Nowa rola marketingu”, najważniejszą cechą współczesnego specjalisty ds. marketingu jest orientacja na nowe trendy i technologie (ponad 20 proc. odpowiedzi).
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/w_walce_o_pozyskanie_klienta_kazda_sekunda_ma_znaczenie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|