W Europie Toshiba stawia na komputery dla biznesu


2016-07-07
Toshiba Europe GmbH przedstawiła dziś cele i strategię na najbliższy rok finansowy. Firma zamierza umacniać swoją pozycję na rynku komputerów dla biznesu.

„Mamy już ponad 30 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań dla biznesu. Ubiegły rok poświęciliśmy na przeorganizowanie naszej firmy tak, aby mogła ona nadal rozwijać się w konkurencyjnym środowisku” - mówi Maki Yamashita, Vice President, B2B PC, Toshiba Europe GmbH. –„Powstały fundamenty struktury dającej swobodę budowania głębszych, efektywniejszych relacji z naszymi partnerami i użytkownikami końcowymi. Informowanie o kierunku, w jakim zmierzamy z naszymi rozwiązaniami dla biznesu jest tym istotniejsze, że przejmujemy pełną kontrolę nad procesem ich projektowania i produkcji”.

Przeczytaj również:

Bliższy kontakt z klientami i wsparcie dla partnerów

W minionym roku Toshiba skupiła się na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, zacieśniając relacje z partnerami oraz użytkownikami końcowymi realizując inicjatywy związane z marketingiem i sprzedażą. Jednym z takich projektów była ogólnoeuropejska kampania Make IT Work, podkreślająca silną pozycję firmy w zaspokajaniu stale ewoluujących potrzeb współczesnego biznesu i prezentująca zróżnicowanie portfolio biznesowych produktów Toshiba.

W ciągu najbliższych 12 miesięcy Toshiba nadal będzie intensywnie działać na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, rozszerzając wsparcie strategiczne oraz kontakty z parterami biznesowymi, a także z obecnymi i przyszłymi klientami. Obecnie trzy czwarte europejskiego zespołu sprzedaży kontaktuje się bezpośrednio z klientami końcowymi, by sprawniej reagować na ich potrzeby będące wynikiem wyzwań z jakimi zmaga się współczesny biznes.

Ponadto, europejskie call center uruchomione w 2015 roku zwiększy zasoby przeznaczone na komunikację z potencjalnymi klientami z rynku średnich i dużych przedsiębiorstw. Celem ich rozmów będzie zarówno pozyskiwanie nowych klientów, jak i przetarcie szlaków dla partnerów Toshiba z kanału sprzedaży.

Kanał sprzedaży nadal ma dla firmy strategiczne znaczenie - Toshiba w Europie wspiera go powierzając dystrybucję swoich produktów wybranym partnerom strategicznym.

Jednocześnie, utrzymując dotychczasową dbałość o obecnych i pozyskując kolejnych klientów korporacyjnych ze średnich i dużych przedsiębiorstw, Toshiba będzie kontynuować działania w sektorze publicznym krajów, w których ma już w nim ugruntowaną pozycję, takich jak Hiszpania, Holandia i Wielka Brytania. „Jesteśmy przekonani, że inwestycje w regionie EMEA pozwolą nam rozwijać dział komputerów biznesowych w kluczowych regionach i sektorach” – dodaje Maki Yamashita. -„Wierzymy w naszą strategię i zakładamy dwucyfrowy wzrost w tych obszarach”.

Zmiany od struktury do produkcji

Firma zmieniła także podejście do projektowania i produkcji swoich urządzeń. Jej najnowsze laptopy są od początku do końca tworzone w należącej do Toshiba fabryce mieszczącej się w Hangzhou (Chiny). Daje to firmie pełną kontrolę nad całym procesem produkcji. Fabryka w Hangzhou pozwala nam w pełni nadzorować jakość, design, funkcjonalność i zabezpieczenia naszych produktów. To wielka korzyść dla partnerów i klientów – zarówno w zakresie przyśpieszenia produkcji i dostaw, jak i gwarancji najwyższej klasy bezpieczeństwa rozwiązań Toshiba” – wyjaśnia Maki Yamashita. –„Na przykład, by uchronić się ryzykiem ingerencji osób trzecich, produkujemy już własny BIOS”.

 Toshiba stworzyła także specjalny europejski zespół odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek nowych rozwiązań dla biznesu tworzonych w Toshiba Corporation.  Zmiany w Toshiba Europe obejmą również Bliski Wschód i Afrykę.

 



Nadesłał:

TOSHIBA
http://www.toshiba.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl