UPS ROZSZERZA USŁUGI EKSPRESOWE W POLSCE
Krótszy czas dostawy przesyłek do ponad 25 tysięcy kodów pocztowych
Firma UPS [NYSE:UPS] ogłosiła wprowadzenie wcześniejszych ekspresowych godzin dostawy do ponad 25 tysięcy kodów pocztowych w Polsce. Dostawy UPS Express® będą teraz realizowane przed godziną 10:30 dla 18 282 kodów pocztowych, co skraca dotychczasowy czas dostawy o 90 minut. Do pozostałych 10 142 kodów pocztowych, dzięki usłudze UPS Express Saver®, przesyłki dostarczane będą przed południem, do 4 godzin wcześniej niż początkowo. Dodatkowo, 11 805 kodów pocztowych w Polsce otrzyma przesyłki przed godziną 14. Jest to udoskonalenie dotychczasowej zasady, która zobowiązywała firmę do dostarczenia przesyłek do końca dnia. Zarówno usługa UPS Express jak i UPS Express Saver uwzględniają gwarancję zwrotu pieniędzy dla osoby wysyłającej.
Według badania UPS Pulse of the Online Shopper™, 58% osób kupujących online rezygnuje z dokonania zakupu ze względu na zbyt długi czas dostawy. Ponadto, 43% klientów twierdzi, że opóźnienia w doręczeniu przesyłki zmniejszają prawdopodobieństwo ponownego zakupu od sprzedawcy. Dzięki szybszej usłudze UPS Standard, przedsiębiorstwa w Polsce mogą zaspokajać oczekiwania klientów zapewniając im szybszą dostawę za przystępną cenę.
- Wcześniejsze godziny dostawy pozwolą naszym klientom lepiej świadczyć oferowane przez nich usługi, zapewniając dostawę przesyłek nawet do czterech godzin wcześniej. – powiedział Pavel Adamovsky, dyrektor generalny UPS Polska. - UPS od 40 lat dokłada wszelkich starań, by łączyć przedsiębiorstwa w Europie, niezależnie od ich wielkości. Firma stara się nieustannie dostosowywać swoje usługi do potrzeb klienta, o czym świadczą, między innymi, niedawno wprowadzone udogodnienia. – dodał dyrektor generalny.
- UPS ciężko pracuje, by wspomóc polskie firmy w dostarczaniu wysokiej jakoś usług. – mówi Prezes Zarządu UPS Europe Nando Cesarone - Zapowiadane w czerwcu udoskonalenia naszych usług UPS Express Service i UPS Standard z Polski do Niemiec i Austrii są częścią inwestycji, której celem jest usprawnienie wysyłki paczek do naszych klientów.
Do 2019 roku, UPS ma w planach zainwestować 2 miliardy dolarów w rozwój europejskiej infrastruktury. Dotychczas, firma otworzyła w Polsce w 2014 roku kosztującą 25 milionów dolarów sortownię przesyłek w Strykowie oraz centrum usług w Łodzi.
Firma UPS rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku w 1992 roku jako partner firmy PPS Polkurier, którą wykupiła 9 lat później. W roku 2005, w celu umocnienia swojej pozycji na rynku, UPS przejął Messenger Service Stolica S.A. Następnie w 2015 roku, firma postanowiła rozszerzyć swoje usługi w zakresie opieki medycznej, dokonując przejęcia firmy Poltraf. UPS jest jedną z głównych firm kurierskich w Polsce zatrudniającą ponad 2 500 pracowników. Jej flota obejmuje 1 800 pojazdów.
UPS (NYSE: UPS) jest globalnym liderem w dziedzinie logistyki, oferującym szeroką gamę rozwiązań w zakresie transportu przesyłek i frachtu, ułatwień w handlu międzynarodowym oraz wykorzystania nowoczesnej technologii do wydajniejszego zarządzania w świecie biznesu. UPS, z siedzibą w Atlancie, świadczy usługi w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie. Więcej informacji o firmie znaleźć można na stronie ups.com® natomiast blog korporacyjny znajduje się pod adresem longitudes.ups.com. Najnowsze informacje o UPS dostępne są pod adresem pressroom.ups.com/RSS bądź też na Twitter’ze pod hasłem @UPS News.
Nadesłał:
solskibm2016
|