Triple PR wspiera wizerunkowo Laboratorium Kosmetyczne Floslek


2012-03-13
Laboratorium Kosmetyczne Floslek przedłużyło kontrakt z Agencją Triple PR. Agencja jest odpowiedzialna za działania PR dla całego portfolio firmy, w tym dla produktów marki Floslek Pharma.

Triple PR  odpowiada za przygotowanie i implementację strategii komunikacji, a także za Media Relations, prowadzenie profilu na Facebooku oraz doradztwo wizerunkowe. Agencja realizuje również akcję edukacyjną „Dekalog Zdrowej Skóry” dla marki Floslek Pharma.

Przeczytaj również:

Projekt prowadzi Anna Zając, Senior Account Manager.

Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK jest producentem ponad 200 preparatów kosmetycznych, które są dostępne w aptekach, drogeriach i zielarniach na terenie całego kraju oraz sklepie internetowym. Firma za główny cel obrała sobie produkcję bezpiecznych i wysokiej jakości preparatów kosmetycznych. FLOSLEK na pierwszym miejscu stawia realizację potrzeb i oczekiwań klientów – zdecydowanych, wymagających i nowoczesnych kobiet.

Agencja Triple PR świadczy kompleksowe usługi public relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i PR korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, działaniach Media Relations oraz budowaniem wizerunku marek w Internecie. W portfolio Agencji znajdują się m.in. Komandor, Vinderen, C-date.pl, Monster Worldwide Polska, HRS.pl, Ringier Axel Springer, Ergo International (marka Villa Italia), Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Lubię to – Social Media Agency, mail-media, Krajowa Unia Producentów Soków oraz Korporacja Przedsiębiorców Budowlanych UNI-BUD.

www.floslek.pl

www.triplepr.pl

Kontakt dla mediów:

 

Agata Górnicka
Triple PR

22 216 54 20

+48 601 542 502

agata.gornicka@triplepr.pl



Nadesłał:

FLOSLEK
http://floslek.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl