Transformacja cyfrowa: Kuehne + Nagel jeszcze bardziej upraszcza cyfrową dostępność i współpracę


Transformacja cyfrowa: Kuehne + Nagel jeszcze bardziej upraszcza cyfrową dostępność i współpracę
2018-04-30
Grupa Kuehne + Nagel jest zaangażowana w rozwój możliwości e-touch w branży spedycyjnej. Poprzez wprowadzenie na rynek trzech nowych rozwiązań cyfrowych, firma Kuehne + Nagel skutecznie przyczynia się do realizacji jednego z głównych celów cyfryzacji.

Dzięki nowej aplikacji Kuehne + Nagel (dostępnej dla systemów iOS i Android) klienci mogą teraz wygodnie śledzić przesyłki obsługiwane przez Kuehne + Nagel na urządzeniach mobilnych. Statusy przesyłek są wyświetlane bezpośrednio, a szczegóły są dostępne na wyciągnięcie ręki klienta. Aktualizacje mogą być odbierane za pomocą powiadomień typu „push”, a wszystkie informacje mogą być łatwo udostępniane partnerom i współpracownikom za pośrednictwem kanałów wiadomości błyskawicznych, wiadomości e-mail i SMS. Aplikacja Kuehne + Nagel będzie na bieżąco aktualizowana w celu wspierania dodatkowych informacji, współpracy oraz usług operacyjnych.

Przeczytaj również:

 

Nowe internetowe Centrum Kontroli jest punktem wyjścia dla wdrożenia myKN, unikalnego zestawu informacji online i usług rezerwacji dostępnych i zintegrowanych w ramach jednej platformy.

W pierwszym kroku platforma oferuje funkcje wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek, które zostaną wzbogacone o dalsze funkcje dasboardów, raportowania i cech dodatkowych dotyczących współpracy. Korzystając z nowoczesnego, zorientowanego na użytkownika i wysoce konfigurowalnego interfejsu, klienci mogą dostosować Centrum Kontroli do swoich konkretnych potrzeb.

Dzięki połączeniu zarządzania informacjami i narzędzi współpracy nowe Centrum Kontroli zdobędzie większą przejrzystość, usprawni procesy i uprości zarządzanie łańcuchem dostaw dla wszystkich zainteresowanych stron.

Centrum Kontroli jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jest łatwo dostępne pod adresem www.kuehne-nagel.com.

 

Kuehne + Nagel zaprezentuje zaprojektowaną z myślą o rosnącej bazie klientów w Azji mobilną aplikację do rezerwacji i usług transportu morskiego w WeChat, najpopularniejszej wielofunkcyjnej sieci społecznościowej na całym świecie, w której dziennie aktywnych jest blisko miliard użytkowników, jako rozszerzenie KN FreightNet, w pełni cyfrowej platformy od Kuehne + Nagel służącej do wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek. Rozszerzenie to wejdzie do użytku w czerwcu.

 

 

Detlef Trefzger, Dyrektor Generalny Kuehne + Nagel International AG: „Naszym celem jest stanie się dostawcą łańcucha wartości opartego na danych. Tworząc nowe cyfrowe usługi i interfejsy, umożliwiamy klientom łatwe łączenie się i prowadzenie interesów z Kuehne + Nagel. Ponadto pracujemy nad płynną wymianą danych pomiędzy różnymi systemami, mając na celu usprawnienie automatyzacji i zminimalizowanie prac manualnych dla naszych klientów, partnerów i własnej organizacji.”

 

 

Wszystkie nasze informacje prasowe są dostępne również w naszym Newsroomie.

 

 

O Kuehne + Nagel

Grupa Kuehne + Nagel zatrudnia około 76 000 pracowników w ponad 1 300 lokalizacjach i w ponad 100 krajach, dzięki czemu jest jednym z wiodących przedsiębiorstw logistycznych na świecie. Swoją ugruntowaną pozycję na rynku zawdzięcza działalności związanej z frachtem morskim, lotniczym, logistyką kontraktową, a także frachtem lądowym, przy czym wyraźnie skupia się na zapewnieniu zintegrowanych informatycznych rozwiązań logistycznych.

Więcej informacji na stronie: www.kuehne-nagel.com

 

 



Nadesłał:

Kuehne + Nagel

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl