Toshiba wzmacnia wsparcie klientów biznesowych uruchamiając dedykowane im usługi
Toshiba Europe GmbH wprowadza Toshiba Business Support Portal i Platinum Support Service. Są to usługi, których celem jest zapewnienie klientom biznesowym komfortu użytkowania posiadanych przez nich niezawodnych i funkcjonalnych produktów oraz uzyskania szybkiego wsparcia w razie potrzeby.
Toshiba Business Support Portal jest „osobistym asystentem” on-line, który umożliwia firmom obserwowanie i zarządzanie posiadanymi przez nie urządzeniami Toshiba – od kontroli czasu obowiązywania gwarancji, aż po ściąganie najnowszych sterowników i oprogramowania.
Platinum Support Service rozszerza gwarancję Toshiba o dodatkowe korzyści takie jak naprawa u klienta następnego dnia roboczego i zachowanie dysku twardego po zastąpieniu go nowym (Hard Drive Retention Service).
„Firmy coraz mocniej ufają technologii mającej zapewnić im płynne i efektywne działanie każdego dnia, szczególnie, kiedy rośnie liczba pracowników mobilnych, którzy muszą być produktywni niezależnie od miejsca pracy. Szczycimy się niezawodnością naszych produktów, ale rozumiemy też, jak ważne jest wsparcie klienta. Wprowadzenie dwóch, przeznaczonych dla firm usług potwierdza zaangażowanie Toshiba w spełnianie potrzeb klientów we wciąż rozwijającym się środowisku” – mówi Sonja Braun, Head of Services EMEA, B2B PC, Toshiba Europe GmbH.
„Toshiba Business Support Portal jest wszechstronnym i łatwym w użyciu narzędziem, które zaoszczędzi czas i zasoby klienta niezbędne do zarządzania jego infrastrukturą IT. Natomiast,
Platinum Support Service przenosi naszą ofertę gwarancyjną na kolejny poziom – z najlepszym wsparciem uwzględniającym naprawę u klienta następnego dnia roboczego mającym na celu jak najszybciej i najefektywniejsze wyeliminowanie jakichkolwiek zakłóceń” – dodaje Sonja Braun.
Toshiba Business Support Portal
Toshiba Business Support Portal jest narzędziem stworzonym do prostego zarządzania IT – wszystkim w jednym miejscu. Umożliwia zarejestrowanie i kontrolowanie zasobów, tak by w pełni wykorzystać ich potencjał.
Oznacza to możliwość rejestrowania i śledzenia zapytań serwisowych, włączając w to status każdej naprawy i szybki dostęp do dokumentacji technicznej.
Ostatnie badanie Toshiba pokazuje, że 1/3 (33%) osób odpowiedzialnych za IT w europejskich przedsiębiorstwach uważa zarządzanie uaktualnieniami oprogramowania za największe wyznanie dla swoich zespołów. Zatem jednym z głównych celów portalu Toshiba Business Support jest uproszczenie tego procesu. Firmy zyskają możliwość kontrolowania wszystkich zarejestrowanych przez siebie urządzeń Toshiba m.in. poprzez śledzenie pozostałego czasu obowiązywania gwarancji oraz ściąganie najnowszego oprogramowania i sterowników. Łatwo będzie zidentyfikować urządzenia wymagające aktualizacji i przeprowadzenie jej, tak by firmowe produkty Toshiba były w pełni funkcjonalne i bezpieczne.
Platinum Support Service
Toshiba Platinum Support Service zapewnia całą gamę usług skracających przestoje w przypadku jakichkolwiek usterek. Rozwiązanie jest zbudowane wokół naprawy u klienta następnego dnia roboczego realizowanej przez certyfikowanego specjalistę Toshiba oraz diagnozy telefonicznej umożliwiającej jak najszybszą interwencję. Uwzględnia ono również zachowanie dysku twardego po zastąpieniu go nowym (Hard Drive Retention Service).
Usługa dostępna jest we wszystkich krajach niezależnie od miejsca zakupu laptopa. Oznacza to, że międzynarodowe firmy mogą z niej korzystać w każdej lokalizacji w regionie.
Klienci Platinum Support Service mają dostęp do dedykowanego account managera i Toshiba Business Support Portal. Oferowane są także opcje dodatkowe takie jak Battery Replacement Service i Docking Replacement Service.
Wprowadzenie nowych usług jest kolejnym, po kampanii Make IT Work, przykładem zaangażowania Toshiba w rynek średnich i dużych przedsiębiorstw. Uzupełniają one już istniejące wsparcie takie jak m.in. Gwarancja Niezawodności Toshiba[1] zapewniająca
bezpłatną naprawę urządzenia, które ulegnie awarii w ciągu roku od dnia zakupu oraz zwrot pieniędzy. Dzięki temu firmy są przygotowane na wszystkie scenariusze w najwygodniejszy, efektywny i opłacalny dla nich sposób.
Dostępność
Usługa Platinum Support Service jest dostępna w 19 europejskich krajach, z możliwością rozszerzenia na pozostałe kraje regionu EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki).
Obejmuje ona urządzenia z serii Toshiba Satellite Pro, Tecra i Portégé oraz wybrane biznesowe tablety Toshiba.
Toshiba Business Support Portal jest dostępny w całym regionie EMEA.
[1] Zgodnie z warunkami promocji. Jeśli laptop ulegnie awarii opisanej w warunkach promocji w ciągu roku od zakupu, można skorzystać z naprawy w ramach gwarancji standardowej
Jej pełne warunki są dostępne pod adresem: http://www.toshiba.pl/generic/reliability/