Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii Młociny
23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.
Salon w Galerii Młociny jest 197 sklepem marki Top Secret i czwartym w Warszawie - poza lokalami w CH Wola Park, Atrium Reduta oraz CH Renova. Jest to ponad 250 mkw. powierzchni zaprojektowanej zespołu architektów Top Secret wg nowego konceptu wdrażającego rozwiązania zwiększające komfort zakupów. W sklepie ubrania i akcesoria eksponowana są w przejrzysty sposób, w kilku strefach, ze swobodnym dostępem do wieszaków. Z kolei imponująca, wysoka na 7,5 m witryna prezentuje bardzo ciekawe aranżacje i stylizacje uzupełnione o system monitorów LED wyświetlających treści wizerunkowe i marketingowe.
W przymierzalni wprowadzono nowoczesny system zmiany oświetlenia i możliwość zobaczenia wybranej stylizacji w świetle dziennym, wieczorowym i domowym pozwalają klientom na przemyślane Zakupy. Z kolei z myślą o osobach oczekujących stworzona została specjalna strefa z dużą pufą i sofą oraz strefą z darmową kawą.
Top Secret jest wiodącą marką w segmencie GK REDAN, funkcjonującą na rynku od blisko 23 lat. Łączna sprzedaż towarów segmentu modowego w lipcu br. wyniosła ok. 20 mln zł.
***
Chcesz wiedzieć więcej – zapisz się do newslettera GK Redan - www.redan.com.pl/newsletter/
Nadesłał:
mskala@tauber.com.pl
|