The Nets tworzy strategie digitalizacji dla biznesu
Obchodząca w tym roku szóstą rocznicę istnienia krakowska spółka AdHorizon od września funkcjonuje pod nową nazwą – The Nets. Wyróżnikiem The Nets jest nastawnie na działania doradcze oraz strategiczne, opierające się na zaawansowanych analizach i nowoczesnych technologiach.
The Nets promuje swoje działania hasłem „Zmieniamy dane w biznes”. Rebrandingowi spółki towarzyszy także nowa identyfikacja wizualna.
Po pierwsze marketing. Nowy trend na światowym rynku
Do AdHorizon w charakterze inwestora i partnera strategicznego dołączył kilka miesięcy temu były wiceprezes Samsung Electronics Polska – Maciej Filipkowski.
The Nets zapowiada zdecydowaną ekspansję na niezagospodarowane dotychczas tereny polskiego biznesu działającego w Internecie. – Do tej pory wiele działań marketingowych, ale także sprzedażowych było planowane i robione na wyczucie. Obecnie, dzięki nowoczesnym technologiom, jesteśmy w stanie zmierzyć każdą interakcję z klientem, jej koszty oraz moment, w którym następuje zwrot z kapitału. Nie ma biznesu, który nie będzie digitalowy w ciągu dekady lub dwóch – przewiduje Maciej Filipkowski.
Atrakcyjne kreacje i rozbudowane strategie komunikacji przestają już wystarczać do budowania przewagi konkurencyjnej. Aby ją uzyskać, konieczne staje się użycie nowoczesnych technologii marketingowych, wielopoziomowej analityki oraz efektywne przetwarzanie dużej ilości danych. – dodaje Paweł Bieniek, CEO The Nets.
Wśród dotychczasowych Klientów spółki wymienić można m.in.: Royal Canin, Samsung, Aviva, Mitsubishi Motors, PLL LOT, Medela Polska, Ars Estetica czy Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
Nadesłał:
Michał Grzebyk
|