Sprzedaż potrzebuje IT
Firma update CRM przeprowadziła badanie wśród szefów zespołów sprzedaży, które wskazują, że przedsiębiorstwa potrzebują przejrzystej i aktualnej informacji o kliencie.
W usprawnieniu procesu sprzedaży równie ważny jest stały kontakt ze wszystkimi pracownikami, także tymi pracującymi w terenie – dlatego respondenci przewidują, że firmy będą inwestowały coraz więcej w mobilne rozwiązania CRM.
62% firm biorących udział w badaniu korzysta z systemu do zarządzania relacjami z klientami, niemniej ankietowani deklarują, że nadal potrzebują narzędzi, które zapewnią intuicyjność i prostotę użytkowania w dowolnym miejscu i czasie, a także podniosą poziom wygody. To właśnie od odpowiedniego interfejsu użytkownika dostosowanego do stanowiska zależy skłonność pracowników do używania aplikacji. W decydujący sposób wpływa to na jakość danych zasilających system. Z drugiej strony, wyposażenie pracowników w rozwiązania mobilne CRM sprawia, że dysponują oni skutecznymi narzędziami sprzedaży i są w stanie poprawiać swoje wyniki.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/sprzedaz_potrzebuje_it.html
Nadesłał:
openmediagroup
|