Software Mind S.A. wdroży iLumio w hotelu sieci Hilton


2014-09-03
Spółka Software Mind, oferująca nowoczesne technologie informatyczne, w dniu 1 września 2014 podpisała kontrakt na wdrożenie rozwiązania iLumio w należącym do sieci Hilton hotelu Kraków Airport - wartość wdrożenia to około pół miliona złotych.

Nawiązanie współpracy z jedną z największych na świecie sieci hotelowych, jaką jest Hilton, to dla nas znakomita możliwość rozwoju i wdrażania naszych rozwiązań w kolejnych hotelach sieci. Obecnie prowadzimy rozmowy z wieloma klientami i już wkrótce będziemy mogli informować o kolejnych wdrożeniach. Jeszcze we wrześniu zaprezentujemy najnowsze funkcjonalności iLumio na targach w Dubaju, równocześnie mocno promując ten produkt na tamtym rynku. – mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Działu iLumio.

Przeczytaj również:

iLumio to nowoczesny system interaktywnej obsługi gości hotelowych, zapewniający gościom stały dostęp do multimedialnej rozrywki w postaci telewizji HD, internetu, gier, aplikacji czy wypożyczalni VOD. System umożliwia korzystanie z usług hotelowych w wygodny i intuicyjny sposób, a aplikacja mobilna daje dodatkowe, niespotykane dotąd możliwości. Od strony zaplecza hotelowego system ułatwia organizację pracy oraz umożliwia indywidualne podejście do gości, co znacznie wpływa na wydajność i komfort pobytu.

Hotel Airport Balice jest już na ukończeniu prac i planuje swoje otwarcie w najbliższych miesiącach, a wprowadzenie nowoczesnego rozwiązania iLumio, wpasowuje się w oferowany gościom wysoki standard obsługi. W 200 pokojach hotelowych zostanie zainstalowane urządzenie, które poprzez skomplikowaną, ale wydajną architekturę middleware umożliwi hotelowi oferowanie nowoczesnych usług. Wdrożenie ma zakończyć się ma jeszcze we wrześniu.


O Software Mind S.A.

Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i  innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to między innymi:

LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.

iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce.

RingbackTones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.

Rozwiązania Software Mind zostały wielokrotnie docenione m.in. na FinovateFall w Nowym Jorku, EFMA Digital and Mobile Excellence czy European Business Awards. Spółka zatrudnia ponad 250 najwyższej klasy ekspertów i prowadzi wdrożenia na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki, Ameryki Północnej oraz Australii.

Do grona klientów Software Mind zaliczają się m.in.:

- sektor bankowy: Grupa Raiffeisen, ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank, Bank DnB NORD, Deutsche Bank PBC, BZ WBK, Bank Pocztowy, Bank BPH, SK Bank, BIZ Bank,

- sektor hotelarski: Hilton, Best Western, Puro, Arłamów, Mikołajki, Nosalowy Dwór, Grand Lubicz

- sektortelekomunikacyjny: T-Mobile, Orange, Polkomtel, P4, DIALOG Telecom, NETIA, UPC, BillBird, Nova (Islandia).




Nadesłał:

Agpress

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl