Sodexo wyznacza najwyższy standard w dziedzinie CSR


2015-03-17
RobecoSAM, szwajcarska spółka specjalizująca się w dziedzinie zrównoważonego inwestowania, już po raz ósmy z rzędu nagrodziła Grupę Sodexo, przyznając firmie wyróżnienie RobecoSAM Gold Class oraz tytuł Lidera Sektora w branży Restaurants & Leisure Facilities.

RobecoSAM każdego roku zaprasza ponad 3 000 największych światowych firm do udziału w ocenie stabilności ich funkcjonowania. W ocenie pod uwagę brane są kryteria ekonomiczne, środowiskowe i społeczne, ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia długotrwałej wartości.

Przeczytaj również:

W opublikowanym przez RobecoSAM „Roczniku Zrównoważonego Rozwoju 2015”, Grupa Sodexo otrzymała najwyższy wynik w swojej branży w kategorii gospodarczej i społecznej. Wysokie notyto efekt opracowanej i konsekwentnie realizowanej przez Sodexo strategii działań CSR, która pozwala na realizację celów biznesowych przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej proporcji między działalnością operacyjną, etyką i ekologią, a oczekiwaniami partnerów, pracowników, klientów i konsumentów. Dlatego wśród strategicznych planów Sodexo na najbliższe lata jest kontynuacja globalnego programu „Better Tomorrow Plan”, który obejmuje trzy główne obszary działalności firmy: zdrowie odżywianie i życie człowieka, ochronę środowiska naturalnego oraz rozwój lokalnych społeczności.

„Grupę Sodexo tworzy prawie 420 tysięcy osób, pracujących na niemal wszystkich kontynetach świata. Obsługujemy ponad 32 700 placówek w 80 krajach. Dzięki naszej misji, skoncentrowanej na jakości oraz wykorzystującej zaangażowanie wszystkich członków organizacji, Sodexo nieustannie podnosi standardy w dziedzinie CSR. Uhonorowanie nas nagrodą RobecoSAM Gold Class oraz przyznanie tytułu Lidera Sektora jest potwierdzeniem skuteczności globalnej strategii zrównoważonego rozwoju, którą konsekwentnie realizujemy.” powiedziała Monika Bentkowska, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Sodexo Polska On-site Services.

 

O Sodexo

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących Jakość Codziennego Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

 

 

 



Nadesłał:

contrust

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl