Sodexo ponownie jedną z najlepszych firm outsourcingowych na świecie


2010-06-02
Sodexo zajęło trzecie miejsce wśród wiodących firm outsoursingowych (doradczo – usługowych) w rankingu ogłoszonym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Specjalistów Outsourcingu (International Association of Outsourcing Professionals® (IAOP®).

Już po raz piąty Sodexo plasuje się w pierwszej piątce najlepszych firm w ramach rankingu Global Outsourcing 100® - stu najlepszych firm outsourcingowych na świecie. Trzeci raz z rzędu, Sodexo uzyskało najwyższą pozycję w swojej kategorii - Zarządzanie nieruchomościami/Utrzymanie obiektów (Facility Services).

Przeczytaj również:

W ramach światowego rankingu firm outsourcingowych IAOP ocenia koncerny pod kątem uznania w oczach klientów, doświadczenia w outsourcingu, kompetencji i kwalifikacji pracowników, posiadanych certyfikatów, ścieżek kariery zespołu managerów i jakości obsługi klienta. W tegorocznym rankingu Sodexo uzyskało najwyższe noty w następujących kategoriach: Referencje Klientów (Customer References) oraz Obecność na światowym rynku i Kierownicze Przywództwo (Global Presence and Executive Leadership).

To wyróżnienie jest kolejnym, które w ostatnim czasie zostało przyznane pracownikom i firmie Sodexo. Wśród zaszczytnych wyróżnień, znalazły się m. in.:

• Tytuł jednej z "Najbardziej Podziwianych Firm" na świecie w roku 2010, przyznany przez magazyn FORTUNE

• Wyróżnienie w plebiscycie Sustainable Asset Management (SAM)'s (Zrównoważony rozwój inwestycji) 2010 Sustainability Yearbook (Zrównoważony Rozwój Inwestycji - rocznik 2010) jako "SAM Sector Leader 2010" (Lider zrównoważonego rozwoju inwestycji w sektorze - 2010) i "SAM Gold Class 2010" (Zrównoważony Rozwój Inwestycji - Złota Klasa 2010)

• Czwarty rok z rzędu wyróżnienie dla Sodexo jako "Global Super Sector Leader" (Światowy lider w swoim sektorze) w rankingu Dow Jones Sustainability Indexes (DJSI) (Indeks Zrównoważonego Rozwoju według Dow Jones).

„To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem najwyższej jakości świadczonych przez nas usług - powiedział Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexo Pass Polska - Nasza globalna siła tkwi w międzynarodowym doświadczeniu i kompleksowych rozwiązaniach mających na celu Podnoszenie Jakości Codziennego Życia. Jako ekspert w tej dziedzinie wykorzystujemy naszą ogromną wiedzę i doświadczenie w codziennej pracy z Klientami i przyczyniamy się do osiągnięcia sukcesu całej organizacji."



Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl