Sodexo On-site Services laureatem konkursu Firma Dobrze Widziana


2014-12-08
Sodexo On-site Services zostało laureatem V edycji ogólnopolskiego konkursu ,,Firma Dobrze Widziana”, organizowanego przez Business Centre Club. Jury doceniło zaangażowanie firmy w zarządzanie jakością, dbałość o pracowników i środowisko oraz pracę na rzecz społeczności lokalnej. Nagrody dla laureatów konkursu „Firma Dobrze Widziana” zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się 25 listopada 2014 r. w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.

 

Przeczytaj również:

Celem konkursu, objętego patronatem honorowym Ministra Pracy i Polityki Społecznej, jest wspieranie wdrażania w polskich firmach zarządzania zgodnego z standardami społecznej odpowiedzialności biznesu oraz szerzenie wiedzy na temat dobrych praktyk CSR.

 

,,Dla Sodexo On-site Services, oprócz dbałości o wyniki finansowe, ważne są dobre relacje z parterami biznesowymi i lokalnymi społecznościami oraz troska o środowisko naturalne. Przyznany tytuł jest dla nas potwierdzeniem skuteczności strategii zrównoważonego rozwoju, którą obraliśmy i którą na pewno będziemy kontynuować.”– powiedziała Monika Bentkowska, Dyrektor Działu Zasobów Ludzkich z Sodexo Polska On-site Services.

 

Opracowana i wdrążona przez Sodexo On-site Service strategia działań CSR to sposób na realizację celów biznesowych przy równoczesnym zachowaniu odpowiedniej proporcji między działalnością operacyjną, etyką i ekologią, a oczekiwaniami partnerów, pracowników, klientów i konsumentów. Dlatego do strategicznych planów na najbliższe lata Sodexo On-site Services zalicza dalsze prowadzenie globalnego programu „Better Tomorrow Plan”, który obejmuje trzy główne obszary działalności firmy: zdrowie odżywianie i życie człowieka, ochronę środowiska naturalnego  oraz rozwój lokalnych społeczności.

 

 

 

O Sodexo

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących Jakość Codziennego Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

 



Nadesłał:

contrust

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl