Śniadanie podane w chmurach


Śniadanie podane w chmurach
2014-10-16
We wtorek, 14 października, Focus Telecom Polska, dostawca usług IT dla biznesu, zaserwował śniadanie w samych chmurach - na 12. piętrze Zebra Tower w Warszawie. Tematem przewodnim było przedstawienie kompletnej strategii wielokanałowej komunikacji z klientem, świadczonej w modelu cloud computing.

Już na samym początku, Tomasz Sulejewski, ekspert ds. e-commerce opowiedział o Content Marketingu, który zyskuje coraz większą popularność w biznesie. Coraz więcej firm komunikuje się z klientami, dostarczając im atrakcyjną treść, jakiej poszukują i potrzebują. Znajomość preferencji i potrzeb klienta jest kluczowym filarem marketingu treści, bez którego nie sposób wzbudzić zainteresowania, mogącego przerodzić się w obopólną relację firma-klient. 

Jednak nie sposób mówić o content marketingu, nie poruszając kwestii automatyzacji marketingu, o czym przekonywał Marek Broda, Product Manager SALESManago. Dzięki procesom marketing automation możliwe jest zdobycie szczegółowej wiedzy na temat klienta. Współcześnie coraz więcej decyzji zakupowych konsumenci podejmują w Internecie. Dlatego wiedza o zachowaniu w sieci konkretnych zainteresowaniach jest podstawą do rozpoczęcia dialogu z klientem.

Dialog to nie wszystko, dziś w biznesie liczą się dwustronne relacje oparte na  zaufaniu i lojalności. Dlatego kluczowe w komunikacji staje się Unified Communications - obsługa klienta i sprzedaż, które powinny stanowić związek idealny. Niezadowolenie z tego obszaru stanowi dla 2/3 klientów powód do rezygnacji z usług danej firmy – wynika z raportu Accenture Global Consumer Pulse Survey. Jedną z często pojawiających się porażek obsługi klienta jest brak dostatecznej wiedzy na temat funkcjonowania centrali kontaktowej. Usprawnieniu tego obszaru służą analityczne narzędzia Customer Intelligence, które dostarczają niezbędnej wiedzy na temat poziomu obsługi klienta i współczynnika satysfakcji. Co więcej, narzędzia dedykowane dla biznesu pozwalają na redukcję kosztów, centralizację wszystkich kanałów komunikacji z klientem i pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie. Jak zbudować, wspomniany wcześniej, związek idealny oraz jak wykorzystać całą zdobytą wiedzę o kliencie w sprzedaży i zbudować obopólną relację opowiedział Tomasz Paprocki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska.

Śniadanie odbyło się „w chmurach”, dlatego Michał Misiak, dyrektor ds. IT Focus Telecom Polska przedstawił najnowsze trendy w modelu cloud computing, coraz częściej obecnym w biznesie. Dzięki chmurze łatwiejsze staje się zarządzanie komunikacją w biznesie, dostęp do większości usług możliwy jest z poziomu przeglądarki, co podnosi jakość i elastyczność pracy. 

„Śniadanie w chmurze” to propozycja cyklu spotkań biznesowych w największych miastach Polski, zainicjowanych przez firmę Focus Telecom Polska, poświęconych nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiających zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż, obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem. Kolejne spotkania już wkrótce.

Focus Telecom Polska działa w branży ICT od 2008 r. Firma specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych usług w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem w modelu cloud computing. Dynamizm rozwoju firmy i jej usług został dwukrotnie doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011 i 2012. Focus Telecom Polska znalazł się w czołówce najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.



Nadesłał:

Focus Telecom Polska
http://blog.focustelecom.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl