Saloniki Kolportera w aplikacji mobilnej „Where is 24?”


Saloniki Kolportera w aplikacji mobilnej „Where is 24?”
2016-10-19
Lokalizacje blisko 1000 saloników i salonów prasowych Kolportera są widoczne w aplikacji „Where is 24?”. To wynik nawiązania współpracy pomiędzy firmami Kolporter i Where is 24 sp. z o.o

„Where is 24?” to aplikacją mobilna pozwalającą w intuicyjny sposób wyszukać punkty handlowe i usługowe znajdujące się w najbliższym otoczeniu użytkownika jak i te położone w znacznej odległości, na terenie całej Polski.

Przeczytaj również:

– Naszym celem było zgromadzenie informacji o miejscach przydatnych kierowcom, turystom, osobom lubiącym dobrze zjeść czy chcącym ciekawie spędzić czas. „Where is 24?” zawiera także adresy placówek potrzebnych w nagłych przypadkach, np. szpitali, klinik weterynaryjnych, warsztatów samochodowych czy firm posiadających lawety. W aplikacji znajdują się też numery telefonów do fachowców, którzy są najbliżej nas – mówi Mariusz Mikołajczak, prezes  Where is 24 sp. z o.o.

Obecnie baza zawiera 200 tysięcy punktów, które zostały podzielone na 20 kategorii: medyczne, apteka, weterynarz, fachowiec, sklep 24/7, spożywczy, kiosk, kwiaciarnia, street food, restauracja, pub, taxi, laweta, mechanik, parking/paliwa, myjnia, punkt GSM, rozrywka, bankomat, inne.

– Aplikacja jest dedykowana urządzeniom mobilnym i różni się od większości dostępnych na rynku. Jej działanie jest intuicyjne i oparte na ikonach. Najpierw wybieramy kategorię, która nas interesuje, a po chwili ukazują nam się punkty znajdujące się najbliżej nas. W ten sposób łatwo możemy znaleźć lawetę, która jest niedaleko, aptekę, sklep, kwiaciarnię czy salonik prasowy Kolportera. W przypadku firm, które nawiązały z nami współpracę w aplikacji znajdują się także zdjęcia danych lokali, oferta i inne podstawowe informacje o nich – dodaje Mariusz Mikołajczak.

– W „Where is 24?” znajdują się informacje o około tysiącu naszych saloników i salonów prasowych. Oprócz dokładnej lokalizacji, która oparta jest na współrzędnych geograficznych, osoba korzystająca z aplikacji może sprawdzić w jakich godzinach placówka jest otwarta oraz jaki asortyment oferuje. Oprócz tego informujemy, w którym z punktów jest kolektura Lotto, bilety podróżne e-podróżnik czy bilety na imprezy masowe, np. mecze piłkarskie. Uważamy tę aplikację za bardzo przydatną. Z doświadczenia wiemy, że niekiedy nasi klienci szukają saloniku z kolekturą czy takiego, w którym mogą kupić bilet kolejowy i mają problem z szybkim zlokalizowaniem. Współpraca z „Where is 24?” to wyjście naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Korzystając z aplikacji nie tylko znajdziemy interesujący nas punkt, ale także wyznaczymy do niego trasę. To idealne rozwiązanie dla kierowców. Osoby korzystające z komunikacji miejskiej mogą liczyć na podpowiedź jak dostać się wykorzystując ten środek transportu. „Where is 24?” planuje także, aby za pośrednictwem aplikacji można było oceniać poszczególne punkty i wystawiać im opinie.

Aplikację można pobrać z Google Play. Za kilka dni będzie dostępna w App Store.



Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl