Rynek lotniczego cargo potrzebuje inwestycji
O sytuacji i wyzwaniach w branży lotniczego cargo w Polsce mówi Michał René, Dyrektor Frachtu Lotniczego Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker.
Nadesłał:
MultiComm
|
Nadesłał:
MultiComm
|
Sanplast = odpowiedzialny biznes dla lepszego jutra
Grupa SANPLAST podejmuje szereg inicjatyw związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz prowadzeniem biznesu w sposób odpowiedzialny. Każda z firm w Grupie uwzględnia oczekiwania społeczności oraz podejmuje działania mające na celu promowanie zrównoważonego rozwoju.
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Wrocławska Galeria Dominikańska wzmocniła swoją ofertę restauracyjno-kawiarnianą. Pozostałe obiekty należące do G City także wzbogaciły swoje portfolia o szereg nowych brandów. Niektóre lokale przeszły metamorfozę otwierając ponownie swoje salony w znacznie większych przestrzeniach.
Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników
Badanie markerów nowotworowych ufundował swoim pracownikom białostocki Promotech. To jedna z wielu prozdrowotnych inicjatyw zarządu spółki.
Parki handlowe – dzisiejsze możliwości
Autor: Artur Czuba, Associate Director, Investment
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Naprawy pogwarancyjne od MediaMarkt z nagrodą Debiut Retail 2024 OLX!
MediaMarkt zwycięzcą w konkursie Liderzy Sprzedaży OLX 2024 w kategorii Debiut Retail. Marka otrzymała statuetkę za usługę napraw pogwarancyjnych.
Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników
Badanie markerów nowotworowych ufundował swoim pracownikom białostocki Promotech. To jedna z wielu prozdrowotnych inicjatyw zarządu spółki.
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Wrocławska Galeria Dominikańska wzmocniła swoją ofertę restauracyjno-kawiarnianą. Pozostałe obiekty należące do G City także wzbogaciły swoje portfolia o szereg nowych brandów. Niektóre lokale przeszły metamorfozę otwierając ponownie swoje salony w znacznie większych przestrzeniach.