Retro Office House nową wrocławską siedzibą intive
Potrzeby biznesowe należy traktować równolegle z potrzebami pracowników. Międzynarodowy software house intive postanowił połączyć i przenieść swoje wrocławskie biura na początku 2019 roku do prestiżowego Retro Office House.
W projekt zaangażowano agencję MIXD Interior Experience Design, a nad całością przedsięwzięcia czuwa specjalnie do tego celu powołany kanbanowy zespół.
Zatrudniający ok. 400 osób wrocławski oddział firmy intive zajmujący do tej pory powierzchnie biurowe w dwóch osobnych budynkach (przy ul. Kościuszki i Prostej) zmieni swoją siedzibę na początku roku 2019. Wizję nowego miejsca przygotowała agencja MIXD Interior Expierience Design. - Poznając się z intive mieliśmy możliwość wysłuchania potrzeb i oczekiwań wobec nowego biura. Idąc za tymi wytycznymi stworzyliśmy otoczenie, przypominające nieco przestrzeń domową ze zróżnicowanymi punktami do pracy kreatywnej i wypoczynku. We wnętrzach znajdziemy dużo drewna, żywej zieleni, dodatków z lat 60-tych oraz grafik powstałych we współpracy z polskimi artystami – opowiada o szczegółach Agnieszka Kaczara, przedstawicielka partnerskiej agencji.
Kanban, UX, Design Thinking
- Nasze wartości firmowe to „empathy”, „agility” i „enthusiasm”. W codziennej pracy stosujemy zwinne techniki programowania, więc zastosowaliśmy zwinne podejście także w przypadku projektu nowego wrocławskiego biura – wyjaśnia Monika Borowiak, wrocławska Office Manager w intive.Siedmioosobowy, międzydziałowy zespół pracuje w metodzie kanban, synchronizuje się regularnie raz w tygodniu i planuje kolejne kroki. Całemu przedsięwzięciu przyświecają również najlepsze praktyki projektowe m.in. Design Thinking. Zamysł wnętrz nowego biura był konsultowany z pracownikami, a ogólny kierunek nadały mu przeprowadzone z projektantami warsztaty, w których wzięło udział 20-stu ochotników z wrocławskich biur intive. Wypracowano wtedy najistotniejsze dla intiversów cechy przyjaznej przestrzeni biurowej i określono najczęstsze błędy w tego typu projektach. Nowe biuro ma pełnić funkcje brandingowe, jednak przede wszystkim być komfortowe i stymulujące dla obecnych i przyszłych pracowników.
Aż chce się pracować!
Pośród najważniejszych potrzeb wskazanych przez pracowników podczas warsztatów znalazły się takie udogodnienia jak: przypominające kafeterie, przestronne wspólne kuchnie, zróżnicowane i sprzyjające koncentracji przestrzenie zamknięte do pracy w ciszy i skupieniu oraz wygodne salki konferencyjne do rozmów biznesowych. Uczestnicy workshopu często wskazywali również, że istotne są elastyczne rozwiązania, które pozwolą na prostą personalizację przestrzeni biurowej według bieżących potrzeb oraz próba stworzenia wnętrza przytulnego, które sprzyja komfortowej pracy, ale i, niezbędnemu dla kreatywności, relaksowi. Istotne jest, że pracownicy mieli wpływ na nową siedzibę nie tylko na etapie tworzenia jej wystroju. Przy procesie wyboru lokalizacji wzięto pod uwagę zarówno potrzeby zatrudnionych, jak i trendy rynkowe, takie jak podejście eko, z którym wiąże się możliwość codziennego korzystania z rozwiązań transportowych spod znaku „new mobility” (hujanogi, rowery miejskie, car sharing itd.).
Wrocławskie biura intive przeniosą się do nowej siedziby na początku 2019 roku.
********************************
Informacje o intive:
Zespół intive, składający się z ponad 1500 wysoko wykwalifikowanych specjalistów, pomaga swoim klientom przekuwać pomysły w cyfrową rzeczywistość. Dzięki postawie skoncentrowanej na wyzwaniach, ciekawości i elastycznym podejściu, intive współtworzy wyjątkowe rozwiązania softwarowe, które wspierają klientów w ich transformacji technologicznej, dbając o najwyższą jakość aplikacji w całym cyklu życia, od projektu do utrzymania. Siedziba główna firmy znajduje się w Monachium, posiada dodatkowo 14 centrów rozwoju w Niemczech, Polsce i Argentynie, a także lokalne biura w Stanach Zjednoczonych, Francji, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. intive jest zaufanym partnerem firm takich jak Audi, BMW, Credit Suisse, Esprit, ING, Microsoft, Viacom, Vodafone i Volkswagen.
Nadesłał:
dotPR
|