Regus partnerem programu lojalnościowego IHG – Priority Club® Rewards
Członkowie programu Priority Club® Rewards zyskują nieograniczony dostęp do ponad 1.000 salonów Business Lounge na całym świecie, mogą oni także zdobywać punkty za korzystanie z pakietów obejmujących gabinety lub biura wirtualne Regus
IHG (InterContinental Hotels Group), największa na świecie sieć hotelowa, oraz Regus, największy na świecie dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie form pracy, ogłosili dziś partnerstwo oferujące 48 milionom członków programu lojalnościowego IHG Priority Club Rewards (PCR) darmowe roczne członkowstwo w programie Regus Businessworld Gold.
Karta Regus Businessworld Gold zapewnia biznesmenom bezpośredni dostęp do ponad 1.000 salonów Business Lounge w 450 miastach na całym świecie.
Członkowie Priority Club Rewards mogą zbierać i wykupywać punkty w ponad 4.400 hotelach należących do IHG, w tym w sieciach Crowne Plaza i Holiday Inn. Dzięki partnerstwie z firmą Regus, członkowie programu PCR będą teraz w stanie zyskać 30.000 punktów PCR i darmowy miesiąc użytkowania gabinetów Regus, jak również 10.000 punktów i darmowy miesiąc w ramach dowolnego programu obejmującego biura wirtualne.
„Zawsze szukamy dla naszych 48 milionów członków programu Priority Club Rewards innowacyjnych form zarabiania i wykupywania punktów – komentuje Lincoln Barrett, Wiceprezes Guest Marketing w IHG. – Partnerstwo z firmą Regus daje naszym najbardziej lojalnym klientom dostęp do większej liczby miejsc do pracy w czasie podróży oraz do otrzymywanych za to nagród.
Mark Dixon, Dyrektor Generalny Regus plc komentuje: „Wiemy, że wielu członków programu Priority Club Rewards to biznesmeni, którzy często podróżują. Z takim stylem życia wiąże się wyzwanie polegające na utrzymaniu produktywności i wygody w czasie podróży. Regus zapewnia dostęp do najwyższej klasy miejsc pracy na całym świecie, w których członkowie programu mogą pracować, prowadzić spotkania i kontaktować się ze wspólnikami lub zwyczajnie odpoczywać pomiędzy spotkaniami.
– To naturalne partnerstwo, które dowodzi naszego zrozumienia stylu życia naszych klientów. Dzięki swemu globalnemu zasięgowi i jakości Regus to świetny partner dla IHG i programu Priority Club Rewards.
Członkowie Priority Club Rewards mogą aktywować kartę Regus Businessworld Gold na stronie http://www.regus.com/priorityclub
O InterContinental Hotels Group
InterContinental Hotels Group to największa na świecie grupa hotelowa pod względem liczby pokojów. Obiekty objęte franszyzą IHG, wynajmowane i zarządzane przez Grupę lub znajdujące się w jej posiadaniu (poprzez różne spółki zależne) to ponad 4400 hoteli i przeszło 650.000 pokojów dla gości w 100 krajach i terytoriach na całym świecie. Grupa posiada portfel uznawanych i szanowanych marek hotelowych, w tym InterContinental® Hotels & Resorts, Hotel Indigo®, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels and Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites® oraz Candlewood Suites®. Grupa zarządza także największym na świecie hotelowym programem lojalnościowym o nazwie Priority Club® Rewards z 48 milionami członków na całym świecie.
Plany rozwoju IHG zakładają powstanie kolejnych 1.300 hoteli, co stworzy 160.000 miejsc pracy na całym świecie w ciągu kilku najbliższych lat.
InterContinental Hotels Group PLC to spółka dominująca Grupy, założona w Wielkiej Brytanii i zarejestrowana w Anglii i Walii.
Na stronie www.ihg.com IHG oferuje informacje i rezerwacje przez Internet dla wszystkich swoich marek hotelowych, a na stronie www.priorityclub.com informacje dotyczące programu Priority Club Rewards. Najnowsze wiadomości na temat IHG można znaleźć w Biurze Prasowym Grupy na stronie www.ihg.com/media.
O firmie Regus
Regus jest wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań w zakresie miejsca pracy, której gama produktów i usług obejmuje zarówno w pełni wyposażone biura, jak i profesjonalne sale konferencyjne i szkoleniowe, saloniki biznesowe i jedną z największych na świecie sieci sal wideokonferencyjnych. Regus oferuje nowy sposób pracy - w domu, w drodze, w biurze.
Do tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw, które już korzystają z outsourcingu usług biurowych w firmie Regus, pozwalającego im skupić się na głównej działalności, dołączyli tacy klienci, jak Google, GlaxoSmithKline i Nokia.
Ponad 500.000 klientów dziennie korzysta z obiektów firmy Regus rozmieszczonych na całym świecie w 1000 lokalizacjach, w 450 miastach i 80 krajach, umożliwiając osobom prywatnym i całym firmom pracę w dowolnym miejscu i czasie oraz w dowolnie wybrany sposób.
Nadesłał:
Mondaypr
|