RAJAPACK zaczyna sezon letni na sportowo


RAJAPACK zaczyna sezon letni na sportowo
2015-05-20
Akcja promocyjna RAJAPACK

Pływanie w jeziorze, przejażdżki rowerowe i jogging po parku – wszystkie letnie przyjemności wymagają przygotowania nie tylko w kwestii kondycji, ale także sprzętu sportowego. „Zacznij sezon na sportowo” to promocja marki RAJAPACK, która pomoże skompletować niezbędne letnie akcesoria.

Przeczytaj również:

RAJAPACK, spółka należąca do Grupy RAJA – lidera rynku opakowaniowego w Europie – zaplanowała na drugą połowę maja promocję mającą na celu zachęcić klientów sklepu internetowego www.rajapack.pl do korzystania z nowych form aktywności fizycznej, z użyciem profesjonalnych akcesoriów sportowych Decathlon.

Jak skorzystać z promocji?

www.rajapack.pl lub za pośrednictwem interaktywnego katalogu usług prezentującego ofertę marki na 2015 rok. Klienci, którzy przekroczą jeden z trzech progów zakupowych, będą mogli w swoim koszyku wpisać odpowiedni kod promocyjny uprawniający ich do odbioru karty podarunkowej na zakupy w sklepie internetowym lub stacjonarnym Decathlon. Zamówienia przekraczające kwotę 599 zł będą nagradzane kartą o wartości 100 zł, z kolei te zrealizowane na co najmniej 1499 zł gwarantują rabat 150 zł. Koszyki wypełnione zakupami na kwotę 1999 zł zapewnią kartę podarunkową sklepu Decathlon na 200 zł.

Po pierwsze – klient

Istotnym elementem strategii marketingowej RAJAPACK jest łączenie klasycznych promocji cenowych na produkty firmy ze specjalnymi ofertami innych marek. W przeszłości klienci RAJAPACK mieli okazję skorzystać z kart podarunkowych na usługi takich sieci, jak perfumerie Douglas czy stacje paliw Orlen. – Czynnikiem decydującym w projektowaniu działań promocyjnych są przede wszystkim aktualne potrzeby naszych klientów. Z okazji Dnia Kobiet zadbaliśmy o atrakcyjne promocje na zakupy w perfumeriach Douglas. Teraz – tuż przed rozpoczęciem sezonu urlopowego – zachęcamy osoby odwiedzające sklep www.rajapack.pl do aktywnego wypoczynku, poprzez udostępnienie kart podarunkowych do sieci Decathlon – mówi Agata Wójcik, Online Marketing Specialist firmy RAJAPACK. Działanie RAJAPACK to odpowiedź na potrzeby konsumentów poszukujących kompleksowych rozwiązań w e–zakupach.


www.rajapack.pl



Nadesłał:

niezbednikjanek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl