(R)ewolucja w agencji about ad


(R)ewolucja w agencji about ad
2011-11-03
Po kilku latach obecności na rynku, agencja reklamowa about ad przeprowadziła szereg zmian organizacyjnych i kadrowych. Do zespołu agencji dołączyło kilka nowych osób, zarówno w charakterze „mentorów”, jak i „aspirujących”.

W ostatnich czterech miesiącach we wszystkich działach agencji about ad zaszły głębokie zmiany. Pierwszy okres transformacji obejmował miesiące wakacyjne – w tym czasie zespół zasilili: Adam Bęczkowski (wcześniej związany ze spółką ABC 4 brands) jako Business Development Director, Karmena Roztocka (ostatnio Dyrektor Marketingu w R&C Union SA) jako Strategic Director i jednocześnie PR Responsible agencji oraz Maciej Świtała (poprzednio Zastępca Kierownika Studia Prepress w Eurodruk Poznań) na stanowisku Account Executive.

Przeczytaj również:

Następnym etapem było dokonanie zmian w strukturze organizacyjnej firmy. Ukonstytuowały się dwa nowe Działy - Strategii i Rozwoju. „Lifting personalny” przeszedł Dział Kreacji, do którego na przełomie września i października dołączyły aż trzy nowe osoby: Sebastian Sauer (ostatnio jako Senior Art Director jednej z poznańskich agencji reklamowych pracował m.in. dla takich marek, jak Pilsner Urquell, Zelmer, Prima, Douwe Egberts, Winiary, Nestlé) na stanowisku Senior Art Directora, Dorota Zborowska (absolwentka Hochschule für Künste w Bremen, doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w niemieckich, jak i polskich studiach graficznych) jako Art Director oraz młodziutka ilustratorka Agnieszka Budzińska (studentka pierwszego roku Wydziału Malarstwa Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu). W tym samym czasie do Studia Graficznego dołączył Przemysław Łojek-Szymański jako Senior Graphic Designer, zaś Dział Strategii wzmocniła Agnieszka Andrzejczyk, której zostało powierzone stanowisko Researchera.

Październik przyniósł agencji about ad ostatni etap zmian. W połowie miesiąca Adam Bęczkowski odkupił część udziałów w spółce od Ewy Mitek, stając się wspólnikiem i wnosząc świeże spojrzenie na wiele aspektów działalności firmy. Jednocześnie, w związku ze sprzedażą udziałów, Ewa Mitek zrezygnowała z pełnionej funkcji Członka Zarządu. Nową osobą powołaną do Zarządu spółki została Natalia Czarnecka, absolwentka Informatyki i Ekonometrii na poznańskiej Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), związana z about ad od samego początku i pracująca początkowo jako Key Account Executive, a następnie jako Traffic Manager.

Również w październiku zapadła decyzja o wzmocnieniu Działu Sprzedaży i tak pod skrzydłami Moniki Nemtsev pełniącej funkcję Account & New Business Managera, znalazły się jako New Business Executives: Nina Baczyńska oraz Marta Fabiś. W ostatnich dniach powiększył się także Dział Rozwoju, do którego dołączyła Monika Szewczykowska jako Business Development Manager.

"Agencja about ad wciąż się rozwija, pozyskuje nowych Klientów, realizuje kolejne ciekawe projekty, zatem... rewolucji ciąg dalszy nastąpi zapewne już wkrótce. Tymczasem jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że udało nam się dokonać wszystkich planowanych przez spółkę zmian, powiększyć zespół tworząc nowy, fantastyczny team i móc dzięki temu coraz śmielej patrzeć w przyszłość." - mówi Natalia Czarnecka, nowy Członek Zarządu about ad.

Więcej informacji o agencji reklamowej about ad na stronie: www.aboutad.pl



Nadesłał:

About Ad Sp. z o.o.
http://aboutad.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl