Punkty PAYBACK już od roku dostępne dla klientów CUK Ubezpieczenia
43 miliony zebranych punktów i koszty polis ubezpieczeniowych skutecznie obniżone średnio o 10% - tak można podsumować rok CUK Ubezpieczenia z programem PAYBACK. Klienci szybko i efektywnie nauczyli się, że cenę polisy OC można obniżyć nie tylko bezszkodową jazdą.
– Karty PAYBACK na dobre zadomowiły się w portfelach ubezpieczających się Polaków. Dzięki nim już od roku nasi klienci skutecznie obniżają koszty polis lub też wydajnie powiększają zasób swoich punktów z przeznaczeniem na inny wymarzony cel. Teraz z okazji pierwszej rocznicy obecności multiagencji CUK Ubezpieczenia w programie lojalnościowym PAYBACK, Klienci mogą skorzystać z promocji, w ramach której uzyskają nawet 1.111 punktów przy zakupie polisy ubezpieczeniowej – mówi Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu multiagencji CUK Ubezpieczenia.
|
PAYBACK to największy w Polsce multipartnerski program, którego celem jest angażowanie i nagradzanie konsumentów. Przy każdym zakupie u jednego z Partnerów Programu, Klienci zbierają punkty, które później mogą wymieniać na nagrody materialne lub korzystać z innych promocji. Tym sposobem, kupując dowolną polisę w placówkach CUK Ubezpieczenia, poprzez stronę internetową multiagencji lub infolinię, za każde wydane 3 zł otrzymamy 1 punkt PAYBACK. Oprócz tego, dla wszystkich uczestników Programu zostały przygotowane liczne promocje, dzięki czemu, każdy nowy, jak i wieloletni posiadacz karty PAYBACK, może zebrać jeszcze więcej punktów. – Nasza współpraca z CUK Ubezpieczenia to świetny przykład na to, że można wprowadzić skuteczny program lojalnościowy nawet w branży, w której takie programy są raczej rzadko spotykane. Formuła multipartnerska świetnie sprawdza się w przypadku firm oferujących produkty czy usługi, po które konsumenci sięgają tylko kilka razy w roku, jednak wymaga od nich dużego zaangażowania – mówi Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
– Przez pierwszy rok współpracy, klienci naszej multiagencji wymieniali swoje punkty głównie, aby obniżyć koszty polis komunikacyjnych OC oraz AC. Dzięki temu udało im się zaoszczędzić średnio 10% kosztów ubezpieczenia. Pokazuje nam to, że formuła programu została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów i już przygotowujemy się na kolejny rok niespodzianek dla PAYBACKOWICZÓW – mówi Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Uczestnicy PAYBACK mogą zbierać punkty podczas zakupów w blisko 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w około 300 sklepach online. Wśród partnerów Programu są duże sieci handlowe oraz firmy usługowe z różnych sektorów, a także największe globalne platformy e-commerce. Dzięki temu PAYBACK towarzyszy Polakom w ich codziennych zakupach, pomagając im być prawdziwymi smart shopperami. Specjalne promocje i oferty, w tym również elektroniczne kupony, umożliwiają jeszcze szybsze zwiększanie stanu konta punktowego.
Nadesłał:
UnicornMedia
|