Przedstawiciele największych firm w Polsce szkolą z zarządzania zespołem contact center
Voice Contact Center, Arteria, BZ WBK, Link4, Vatenfall Polska – to tylko niektóre firmy, których przedstawiciele będą prowadzić praktyczne warsztaty „Skuteczne zarządzanie zespołem Contact Center”, organizowane przez Informedia Polska. Odbędą się one 19-20 kwietnia w Hotelu Polonia w Warszawie.
Warsztaty będą miały wymiar stricte praktyczny.
Faktycznie niewiele jest szkoleń na rynku, dających od razu uczestnikom potrzebne umiejętności i podpowiadających rozwiązania, które ci mogą zacząć wprowadzać w swoich organizacjach zaraz po zakończonych warsztatach. Kameralne grupy, atmosfera dyskusji między prowadzącym a uczestnikami oraz maksymalne nastawienie na ich potrzeby to tajemnica sukcesu tych warsztatów - mówi Aldona Mlonek, Project Manager Informedia Polska.
Jak udało się skłonić do współpracy jedne z najważniejszych w Polsce firm outsourcingowych sektora call/contact center oraz przedstawicieli organizacji, realizujących procesy contact center samodzielnie? Odpowiada Daniel Kruczyński, Dyrektor Obsługi Klienta Voice Contact Center, który będzie prowadził warsztaty dotyczące mierników efektywności pracy konsultantów: - Choć Voice Contact Center to młoda firma, osoby ją tworzące są obecne na rynku outsourcingowych usług call/contact center od początku jego istnienia w Polsce. Zgromadziliśmy potężny kapitał wiedzy i umiejętności i chcemy się nim dzielić, by podnosić poziom jakości usług call/contact center. Misją naszej firmy jest najwyższa jakość obsługi, dzięki czemu klienci, z którymi się kontaktujemy, są zadowoleni i lojalni wobec obsługiwanych przez nas firm. Jeśli takie podejście będą mieli inni gracze rynkowi, klienci będą jeszcze chętniej korzystać ze zdalnych kanałów obsługi.
Warsztaty „Skuteczne zarządzanie zespołem Contact Center" pomogą w budowaniu i utrzymaniu zespołu contact center, odpowiedzą na pytanie jak zmniejszyć rotację w zespole oraz dadzą wskazówki dotyczące skutecznego coachingu, szkolenia i motywowania w praktyce.
Aldona Mlonek z Informedia Polska przyznaje, że warsztaty cieszą się dużym zainteresowaniem. Do tej pory potwierdzili swoje uczestnictwo przedstawiciele takich firma jak Polkomtel S.A., Amplico AIG Life, Volkswagen Bank Polska, Avista Media, Pragma Inkaso i Raypath International. Jednak warsztaty mają charakter praktyczny, więc grupa uczestników nie może być zbyt liczna. Zostało już tylko kilkawolnych miejsc. - Uczestnictwo mogę zaproponować maksymalnie 5 osobom - mówi Mlonek.
Patronat medialny nad warsztatami objął „Puls Biznesu" i portal eGospodarka.pl.
Nadesłał:
Voice Contact Center
|