Procter & Gamble wyróżniony w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu


2013-04-05
Procter & Gamble został po raz kolejny wyróżniony w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki”. W tegorocznej edycji, eksperci Forum Odpowiedzialnego Biznesu docenili dwa programy zrealizowane przez P&G.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 11 lat publikuje raport, którego celem jest m. in. pokazanie dobrych praktyk wyróżnionych firm. Realizowane przez Procter & Gamble działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu już nie raz pojawiały się na jego łamach. Tym razem, uznanie specjalistów zdobyły dwa projekty. Dziękuję Ci, Mamo został wyróżniony w kategorii „Marketing zaangażowany społecznie”, w ramach zgodnego z ISO26000 obszaru „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej”. Z kolei Program Grantowy dla Wolontariuszy został doceniony w kategorii „Wolontariat pracowniczy”, w obszarze „Praktyki z zakresu pracy”.

 

Dziękuję Ci, Mamo

Jako partner ruchu olimpijskiego, P&G uruchomił w ramach kampanii „Dziękuję Ci, mamo” program rozwoju dzieci poprzez sport. W będącym jego częścią programie konsumenckim „Wygraj obóz sportowy dla Twojego dziecka”, konsumenci mieli szansę nie tylko wygrać dla swojego dziecka udział w specjalnym obozie organizowanym we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, ale także zaoferować wygrane miejsce dzieciom z ubogich środowisk. W olimpijskim obozie wzięło udział ok. 200 dzieci, w tym 70 podopiecznych Fundacji „Przyjaciółka”.

 

Program Grantowy dla Wolontariuszy

Poprzez program, Procter & Gamble wsparł grantami autorskie inicjatywy pracowników, których celem była pomoc dzieciom w potrzebie. Aby aplikować o grant, należało utworzyć trzyosobowy zespół i opracować program realizowany we współpracy z wybraną organizacją pozarządową lub instytucją.  Nagrodzone projekty pozwoliły wolontariuszom P&G przeprowadzić działania na rzecz społeczności lokalnych, w których funkcjonują. W sumie zrealizowano osiem projektów o zróżnicowanym charakterze. Wolontariusze organizowali zajęcia wspierające rozwój emocjonalny i umiejętności społeczne dzieci, ale także zajęcia plastyczne i sportowe. Potrzebujące dzieci miały również okazję wziąć udział w imprezach rekreacyjno-edukacyjny, takich jak rajd samochodów zabytkowych, spływ kajakowy czy wycieczki edukacyjne. Grupy niepełnosprawnych dzieci wyjechały na obóz rehabilitacyjny i wycieczkę na baseny termalne.

***

O Procter & Gamble

P&G to jedna z największych międzynarodowych firm FMCG. Ponad cztery miliardy razy dziennie marki P&G pojawiają się w życiu ludzi na całym świecie. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli asortymentowych, w skład którego wchodzą godne zaufania, wiodące marki wysokiej jakości, takie jak: Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Gain, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun i Fusion. Pracownicy dokładają wszelkich starań, aby produkty P&G spełniały składane obietnice i ulepszały życie swoich konsumentów dzisiaj i w przyszłości.

 

Kontakt dla mediów

 

Procter & Gamble

Justyna Rymkiewicz

tel.: 668 45 86 61

e-mail: rymkiewicz.j.1@pg.com

24/7 PR

Michał Matusiewicz

tel.: 508 617 842

e-mail: michal.matusiewicz@247pr.pl

 

 



Nadesłał:

Karolina Woldańska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl