Positive Power kreuje nowy wizerunek Libet S.A. w sieci
Nowa identyfikacja wizualna i wersja mobilna serwisu – to tylko niektóre ze zmian, jakie czekają wiodącego na polskim rynku producenta kostki brukowej, Libet S.A. Nad całokształtem przemian czuwa agencja Positive Power Sp. z o.o.
Libet S.A. kontynuuje współpracę z gliwicką agencją Positive Power, powierzając jej kreację nowego wizerunku w sieci. Skala przemian jest spora – w ciągu kilku tygodni zmieniona zostanie strona wizualna serwisu internetowego, ulegnie on także znacznej rozbudowie. Nowością będzie m.in. obszerna sekcja dla dziennikarzy i agencji PR, które zyskają możliwość bezpośredniego dostępu do informacji i materiałów prasowych udostępnionych przez firmę Libet.
- Rozbudowa serwisu i szereg usprawnień, które zaproponowaliśmy naszemu Klientowi, mają na celu odświeżenie wizerunku firmy, a także unowocześnienie i zwiększenie funkcjonalności strony, dzięki czemu serwis zyska zupełnie nową jakość – mówi Katarzyna Kwarciak, Key Account Manager w Positive Power.
Obok rebrandingu trwają także prace nad wdrożeniem mobilnej wersji serwisu internetowego. Agencja zakończyła już etap prototypowania mobilnej architektury informacji i nawigacji. Zakończenie bieżących działań jest planowane na przełom I i II kwartału.
Positive Power Sp. z o. o. jest agencją interaktywną specjalizującą się w kompleksowych rozwiązaniach IT: tworzeniu stron internetowych, dedykowanych platform e-commerce oraz zaawansowanych aplikacji, a także szeroko pojętym marketingu internetowym.
Misja Positive Power to efektywne i kreatywne wykorzystywanie nowych technologii w poszukiwaniu nowatorskich i niebanalnych rozwiązań e-biznesowych. W ciągu 10 lat istnienia Positive Power przekonała do siebie kilkaset firm i instytucji, dla których nowoczesne rozwiązania internetowe są miarą powodzenia w biznesie.
Nadesłał:
PositivePower
|