Port Łódź z nowymi najmami
Blisko 1 700 mkw. wynajętej powierzchni i podpisane umowy z kolejnymi najemcami na prawie 2 000 mkw. – tak przedstawia się podsumowanie tegorocznej komercjalizacji, należącego do IKEA Centres Polska, Centrum Handlowego Port Łódź.
Port Łódź jest czwartym co do wielkości w Polsce obiektem handlowo-usługowo- rekreacyjnym. Centrum posiada 103 tysiące mkw. powierzchni, w tym 7 tysięcy mkw. Patio ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci oraz 33 tysiące mkw. sklepu IKEA – drugiego co do wielkości takiego formatu w Polsce.
W ostatnich miesiącach portfolio najemców Portu Łódź powiększyło się o nowe popularne brandy, takie jak Samsung, Flügger Farby, Martes Sport, Vox, Blikle, Vistula, MMER czy restauracja Olimp, która zostanie otwarta jeszcze w tym roku. Powierzchnie swoich sklepów znacznie zwiększyły także obecne już wcześniej w centrum marki Big Star, Monnari, Eurofirany, Ziaja oraz Wasabi Sushi to Go. Zarząd Portu Łódź podpisał też umowy na wynajem powierzchni z kolejnymi najemcami. Niedługo ofertę łódzkiego centrum uzupełni duńska sieć dekoracyjna Jysk oraz operator telefonii komórkowej Virgin Mobile.
- Mamy świadomość, że oferta centrum powinna być różnorodna dlatego w Porcie Łódź mamy nie tylko modę ale też elektronikę, wyposażenie wnętrz, akcesoria czy też artykuły kosmetyczne. Na bieżąco analizujemy nasz tenant mix i wyniki przeprowadzanych wśród Klientów badań, tak aby w pełni zaspokoić ich potrzeby konsumenckie. Dążymy do posiadania w ofercie międzynarodowych światowych marek, gdyż to one w dużym stopniu generują traffic, nie zapominamy jednak też o lokalnych brandach, które jakością doskonale konkurują z potentatami - mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź. - Ten rok możemy zaliczyć do bardzo udanych pod względem komercjalizacji naszego centrum, mamy w ofercie obecnie ponad 150 znakomitych marek, które z pewnością zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających Klientów – podsumowuje dyrektor Portu Łódź.
Nadesłał:
beyondpr
|