Port Łódź udostępnia najemcom beacony
Łódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.
Beacony powiązane z technologią Sensorberg pozwalają komunikować się z Klientami, poznawać ich nawyki zakupowe, zachowania, przyzwyczajenia, ścieżki oraz częstotliwość wizyt. Istotną funkcją dla najemców jest możliwość korzystania z remarketingu. Reklama, która „chodzi za Klientem” wyświetlając się na odwiedzanych przez niego stronach jest coraz częściej stosowanym zabiegiem, który pozwala markom na bieżące informowanie Klientów o ofertach, promocjach i dostępnym asortymencie. Nie potrzeba przy tym, by firmy posiadały własne aplikacje – Sensorberg umożliwia dostęp do komunikacji za pośrednictwem aplikacji partnerskich posiadających łącznie ponad 1,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.
- Technologia beaconowa uważana jest za przyszłość marketingu, gdyż umożliwia bezpośrednią interakcję z Klientem we właściwym miejscu i czasie. Jest to wartość, która umożliwia dostosowanie kampanii marketingowych do indywidualnych preferencji Klienta. Teraz udostępniliśmy to rozwiązanie naszym najemcom - mówi Emilia Lange – Cichocka, dyrektor marketingu Portu Łódź.
Beacony to małe urządzenia wykorzystujące technologię BLE (ang. Bluetooth Low Energy), które wywołują interakcję z aplikacją zainstalowaną na smartfonie. Może to być informacja o promocji, wydarzeniu, kupon rabatowy, lub wskazówki dotyczące nawigacji. Port Łódź posiada kilkadziesiąt nadajników beacon, które obejmują swoim zasięgiem całe centrum.
Nadesłał:
beyondpr
|