Port Łódź nagrodzony przez Polską Radę Centrów Handlowych
„Błyśnij dla bezpieczeństwa” – społeczna akcja Portu Łódź, mająca na celu poprawę widoczności dzieci na drodze, została doceniona przez jury konkursu PRCH Retail Awards 2014. Wręczenie nagród odbyło się 16 października podczas uroczystej gali jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży handlowej.
W trakcie wieczoru przyznano nagrody dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców i inwestorów zajmujących się retail marketingiem. Kapituła konkursu złożona ze specjalistów branży nieruchomości handlowych oraz ekspertów ds. strategii, komunikacji i marketingu przeanalizowała 46 zgłoszeń, z czego aż 32 stanowiły kampanie marketingowe. Port Łódź okazał się bezkonkurencyjny w kategorii Kampania CSR Roku 2014.
|
„Błyśnij dla bezpieczeństwa” to inicjatywa realizowana przez Port Łódź w okresie październik-grudzień 2013, której nadrzędnym celem było propagowanie zasad bezpiecznego ruchu drogowego wśród najmłodszych oraz ich opiekunów. W związku z tym w centrum został zorganizowany konkurs będący jednym z elementów programu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu „Bezpieczny Port”. Zostały do niego zaproszone dzieci z przedszkoli i klas I-III szkół podstawowych, a ich zadaniem było zaprojektowanie elementu odblaskowego, który zwiększy bezpieczeństwo maluchów na drodze. Zwycięski projekt stał się wzorem do wyprodukowania przez Port Łódź 5000 takich odblasków, które następnie zostały rozdane w placówkach uczestniczących w konkursie.
- To dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Cieszę się, że nasza inicjatywa spodobała się tak szerokiemu gremium ekspertów związanych z branżą handlową. Dowodzi to, że centrum handlowe przestało być już wyłącznie miejscem robienia zakupów, ale może być także partnerem społecznym i angażować się w ważne działania zwiększające świadomość lokalnych społeczności – mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu Portu Łódź. Jeśli dzięki tej akcji przyczyniliśmy się do podniesienia edukacji dzieci w zakresie ich bezpieczeństwa, to warto kontynuować ten kierunek. Wierzę, że tak właśnie jest, dlatego już planujemy kolejne inicjatywy skierowane do najmłodszych, ich rodziców i opiekunów – dodaje.
W konkursie został także nagrodzony inny obiekt należący do Inter IKEA Center Group Poland – Park Handlowy Franowo w Poznaniu w kategorii Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji Roku 2014.
Konkurs PRCH Retail Awards został stworzony w 2010 roku by pokazać kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność i kreatywność prowadzonych projektów oraz kampanii marketingowych. Proces oceny przebiega dwuetapowo, a jego istotnym elementem oceny jest wizja lokalna w ocenianych centrach i sieciach handlowych. Gala wręczenia nagród odbyła się w warszawskim Teatrze Capitol. Udział w niej wzięło ponad 350 kluczowych przedstawicieli branży nieruchomości handlowych.
Nadesłał:
Maria Szwed
|