Porsche Cars Canada wybiera DB Schenker do obsługi nowego Centrum Dystrybucji Części w Mississauga w
Nowe centrum DB Schenker-Porsche dołącza do dwóch innych centrów dystrybucji części, które już działają w Chinach i Korei. W pierwszym roku ma obsłużyć około 282 tys. zamówień.
Porsche Cars Canada, przedstawiciel marki znanej z uwielbianych na całym świecie samochodów sportowych i SUV-ów, wybrał DB Schenker Canada do obsługi swojego nowego centrum dystrybucji części w Mississauga w Ontario.
Przez najbliższe trzy lata globalny dostawca usług logistycznych będzie współpracował z producentem wysokiej klasy samochodów, aby poprowadzić udoskonalony proces logistyczny, dostosowany do potrzeb najbardziej wymagających klientów Porsche.
„Im szybciej dokonamy napraw i przywrócimy samochody naszych klientów na drogę, tym lepiej. DB Schenker rozumie ten sposób myślenia i naszą markę, dlatego doskonale pasuje do naszego nowego obiektu” – mówi George Fremis, Manager, Parts Operations & Logistics, Porsche Cars Canada.
Efektem dwóch lat planowania jest nowe centrum dystrybucji części (PDC) o powierzchni ok. 16 tys. metrów kwadratowych, z czego ok. 13 tys. metrów kwadratowych to część obsługiwana przez DB Schenker. Pozostała powierzchnia zostanie wykorzystana jako krajowe centrum szkoleniowe, magazyn pojazdów testowych i potencjalnie „Porsche Classic Café”, czyli miejsce, w którym można zaprezentować markę, innowacje i spotkać się z klientami.
Jest to trzeci na świecie projekt PDC realizowany wspólnie z firmą Porsche, która współpracuje z DB Schenker także w Chinach i w Korei Południowej. Wcześniej kanadyjskie centra Porsche otrzymywały części zamienne i akcesoria od jednego z trzech zakładów PDC w Stanach Zjednoczonych. Według George’a Fremisa producent samochodów chciał skrócić czas realizacji zamówień części zamiennych i jednocześnie zwiększyć poziom usług na rosnącym rynku kanadyjskim.
Operacja przeniesienia rozpoczęła się na początku października, kiedy to DB Schenker Canada zapewnił, że wszyscy dealerzy w kraju otrzymają wymagane materiały w uzgodnionych terminach.
Fremis podkreśla, że DB Schenker został wybrany ze względu na szerokie logistyczne know-how, doświadczenie na rynku motoryzacyjnym oraz wysoki poziom usług. „DB Schenker zaoferował rozwiązanie PDC, które było kompleksowe i najlepiej odpowiadało naszym potrzebom” – dodaje Fremis.
„Operator logistyczny dokładnie zrozumiał poziom usług, jaki chcieliśmy osiągnąć, a nawet zaangażował Project Managera z Porsche Korea Południowa do wsparcia naszego projektu” – wyjaśnia George Fremis.
DB Schenker zarządza dla Porsche składowaniem części, zapasami, kompletacją i pakowaniem oraz wysyłką do ostatecznego miejsca przeznaczenia (w Kanadzie). Oczekuje się, że w pierwszym roku działalności nowe centrum dostarczy około 282 000 zamówień.
„Nasz zespół w Kanadzie jest zachwycony, że może być częścią rozwijającej się globalnej sieci Porsche. Postrzegamy naszą rolę jako ważne ogniwo umożliwiające poprawę Driver Experience, czyli komfortu jazdy, poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie. Ostatecznie zamierzamy realizować naszą misję, by stać się najbardziej zaufanym i cenionym partnerem w łańcuchu dostaw” – mówi Brad Samson, Site Manager DB Schenker Canada.
O firmie DB Schenker Americas
DB Schenker jest jednym z największych dostawców zintegrowanych usług logistycznych w obu Amerykach, zatrudniającym ponad 10 000 pracowników w 123 lokalizacjach i świadczącym usługi dystrybucyjne dla swoich klientów na łącznej powierzchni ponad 2,5 mln metrów kwadratowych. Operator logistyczny jest obecny w obu Amerykach: Argentynie, Brazylii, Kanadzie, Chile, Gwatemali, Meksyku, Panamie, Peru, Stanach Zjednoczonych i Wenezueli. DB Schenker oferuje transport lądowy oraz fracht lotniczy i oceaniczny, a także kompleksowe rozwiązania logistyczne i usługi z zakresu zarządzania globalnym łańcuchem dostaw z jednego źródła. Dzięki współpracy z partnerami z obu Ameryk, DB Schenker zapewnia najlepsze połączenie wiedzy na temat lokalnych praktyk z globalnymi możliwościami.
Nadesłał:
MultiComm
|