Polskie małe firmy coraz odważniej sięgają po nowoczesne systemy sprzedaży
Jeszcze nie tak dawno wnętrze sklepu sprowadzało się do ekspozycyjnych mebli, kasy i osoby obsługującej klientów.
Wiele małych firm nie ogranicza swojej aktywności do tradycyjnego kanału sprzedaży i znaczną część działalności przenosi do Internetu, pamiętając o konsumentach korzystających z urządzeń mobilnych. Galopujący rozwój technologii wymusza stosowanie narzędzi, które integrują i porządkują wszystkie obszary aktywności handlowej i usługowej. Z jednej strony zarządzają istotą procesów sprzedaży, z drugiej umożliwiają wykorzystywanie, z pożytkiem dla firmy, zmieniającej się rzeczywistości technologicznej i nowych zachowań klientów. Aby spełniać oczekiwania klientów, dostarczać im najlepsze produkty i zapewniać odpowiednią obsługę, małe firmy potrzebują informatycznych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/polskie_male_firmy_coraz_odwazniej_siegaja_po_nowoczesne_systemy_sprzedazy.html
Nadesłał:
openmediagroup
|