Polacy najbardziej ufają marce IBUM!


2012-05-15
Zrozumienie potrzeb klienta, doskonała jakość, szybkość działania i mocny wizerunek sprawiły, że marka IBUM firmy Hasco-Lek zdobyła w tym roku Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012.
Tytuł, każdego roku nadawany przez konsumentów-prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest, został przyznany w kategorii środków przeciwbólowych dostępnych w Polsce.


European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie przez Reader’s Digest. Wyniki badania European Trusted Brands są podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła, przy czym zdobycie jednej statuetki nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godło to nagroda w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania Markę.

Kryształowe Godło nadane marce IBUM przyznawane jest w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według czterech sprecyzowanych kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.

- Ta nagroda to ogromne wyróżnienie dla naszej firmy  - mówi  Marzena Siemińska, dyrektor handlowy w PPF Hasco-Lek. – Jesteśmy dumni, że czytelnicy Reader’s Digest tak precyzyjnie potrafili wskazać najistotniejsze cechy marki IBUM.

We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2011, tradycyjnie respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo marki oceniane były również w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania pojawiło się 13 kategorii. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień – październik 2011 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest.


Nadesłał:

aalykow

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl