Podsumowanie szkolenia "Reklamacje – zagadnienia praktyczno-prawne"


Podsumowanie szkolenia "Reklamacje – zagadnienia praktyczno-prawne"
2012-05-31
30 maja 2012 w Legnicy, odbyło się szkolenie pt. „Reklamacje - zagadnienia praktyczno - prawne”. Szkolenie poprowadził Zygmunt Rajchemba - specjalista - prawnik UOKiK. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili jakość szkolenia i trenera prowadzącego.

Uczestnicy zjawili się na szkoleniu z rozmaitymi oczekiwaniami, poszukując odpowiedzi na wiele różnorodnych pytań. Jak okazało się reklamacje - temat rzeka - wzbudza wiele kontrowersji a sprawna, zgodna z prawem ich obsługa, wymaga od osób je obsługujących specjalistycznego przygotowania.

Przeczytaj również:

Uczestnicy szkolenia uznali, iż temat został wyczerpany w stu procentach, na najwyższym poziomie oceniono stosunek wykładu do ćwiczeń, wiedzę i umiejętności trenera oraz poziom i atmosferę szkolenia. Uczestnicy określili, iż szkolenie jest godne polecenia osobom, mającym podobne potrzeby gdyż warsztat pozwala na kompleksowe uzupełnienie wiedzy.



Nadesłał:

Agencja Sedno Sp. z.o.o.
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl