Podsumowanie szkolenia "Reklamacje – zagadnienia praktyczno-prawne"
30 maja 2012 w Legnicy, odbyło się szkolenie pt. „Reklamacje - zagadnienia praktyczno - prawne”. Szkolenie poprowadził Zygmunt Rajchemba - specjalista - prawnik UOKiK. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili jakość szkolenia i trenera prowadzącego.
Uczestnicy zjawili się na szkoleniu z rozmaitymi oczekiwaniami, poszukując odpowiedzi na wiele różnorodnych pytań. Jak okazało się reklamacje - temat rzeka - wzbudza wiele kontrowersji a sprawna, zgodna z prawem ich obsługa, wymaga od osób je obsługujących specjalistycznego przygotowania.
Uczestnicy szkolenia uznali, iż temat został wyczerpany w stu procentach, na najwyższym poziomie oceniono stosunek wykładu do ćwiczeń, wiedzę i umiejętności trenera oraz poziom i atmosferę szkolenia. Uczestnicy określili, iż szkolenie jest godne polecenia osobom, mającym podobne potrzeby gdyż warsztat pozwala na kompleksowe uzupełnienie wiedzy.