Piotr i Paweł najcenniejszy i najbardziej rozpoznawalny w Wielkopolsce
12 grudnia ogłoszono zwycięzców drugiej edycji Rankingu Wartości Marek Wielkopolski.
Do drugiej edycji konkursu napłynęły 184 zgłoszenia, prawie dwa razy więcej niż przed rokiem. Przeprowadzona została wycena 90 pozytywnie zweryfikowanych i zakwalifikowanych do rankingu wielkopolskich firm – 42 marek B2B oraz 48 marek B2C.
Równolegle na portalu społecznościowym Facebook prowadzono głosowanie na najbardziej rozpoznawalną markę Wielkopolski 2013. Zwyciężył Piotr i Paweł, a za nim, w pierwszej piątce uplasowały się: Biały Jeleń, Dzidziuś , Kupiec oraz Profi.
Udział w konkursie mogły wziąć wyłącznie marki utworzone w Wielkopolsce i będące własnością firm mających główną siedzibę w tym regionie.
Ranking stworzyła Rada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh, a także partnerami merytorycznymi, którzy opracowali metodologię oceny – firmą Sawyer należącą do grupy DGA oraz TNS Polska.
Patronat nad inicjatywą objęli: Marszałek Województwa Wielkopolskiego Marek Woźniak oraz Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego, prof. zw. dr hab. Marian Gorynia. Marketing przy Kawie był patronem medialnym wydarzenia.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)