Pierwszy w Polsce INTERSPORT 2.0 w nowym formacie w Galerii Krakowskiej
Sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0.
To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT.
Koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0 ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra, z którą klienci będą chcieli spędzać czas. 14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie. Galeria Krakowska to największy obiekt handlowy w centrum Krakowa. Bardzo się cieszę, że pierwszy salon INTERSPORT w koncepcie 2.0 w Polsce został otwarty właśnie tutaj. Przebudowa sklepu i wprowadzenie do niego nowych technologii wpisuje się w strategię działań i rozwoju naszej Galerii. Jestem pewien, że klienci docenią zmiany i będą odwiedzać salon równie chętnie, jak dotychczas – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej.
Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu INTERSPORT 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem INTERSPORT International Corp. oraz NIKE EUROPE. Galeria Krakowska raises the bar in Polish sporting goods retailing and is a bold statement for the new positioning of INTERSPORT Polska in the market firmly anchored in services and performance, fully aligned with our Group Strategy – komentują przedstawiciele IIC-INTERSPORT International Corp. GmbH.
Uruchamiając sklep INTERSPORT 2.0 marka projektuje INTERSPORT jutra: inspiruje klienta poprzez spersonalizowane oferty i produkty, fascynuje przez futurystyczne stacje testowe i interaktywne wyświetlacze dotykowe oraz angażuje poprzez omnichannel marketing. INTERSPORT 2.0 - to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla klienta nawigacji – mówi Piotr Mierzwa, Dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0. Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem - szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne z punktu widzenia konsumenta - dodaje Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
KONCEPCJA INTERSPORT 2.0
IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię, tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing. Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie INTERSPORT, który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne INTERSPORT.
Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów INTERSPORT. Salon w Galerii Krakowskiej po przebudowie jest pierwszym w Polsce sklepem zaprojektowanym w myśl koncepcji INTERSPORT 2.0. Znajduje się na poziomie +1.
Nadesłał:
PRinspiration
|