PGE Obrót Firmą Przyjazną Klientowi


2019-02-19
Klienci po raz szósty z rzędu docenili poziom obsługi w PGE Obrót. W niezależnym badaniu satysfakcji przyznali spółce prestiżową nagrodę – Godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
Przeczytaj również:




?Spółka PGE Obrót, będąca częścią Grupy Kapitałowej PGE, odpowiedzialna za sprzedaż energii do odbiorców, została uznana Firmą Przyjazną Klientowi. Spółka została doceniona przede wszystkim za kompetencje, profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę. Ogólny wynik uzyskany przez PGE Obrót w tegorocznej edycji projektu wyniósł 91 proc., plasując firmę znacząco powyżej progu pozytywnej certyfikacji.

- Godło „Firma Przyjazna Klientowi”, to dowód na to, że klienci doceniają wysokie standardy naszej obsługi i są zadowoleni z nowoczesnych rozwiązań jakie im proponujemy. Bardzo dziękujemy im za zaufanie i korzystanie z naszych usług. Nagroda ta jest potwierdzeniem słuszności zrównoważonego rozwoju kanałów kontaktu z klientem, którym spółka kieruje się w działalności operacyjnej - mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Robert Choma, dodaje, że sprawny, wygodny kontakt z firmą, rzetelna informacja i szybkie realizowanie bieżących formalności, to dla klientów podstawowe wymagania. - Przykładamy do tego dużą wagę, także w kontekście obecnej sytuacji, czyli wdrażania Ustawy o stabilnych cenach prądu. Na tym przykładzie widać, że bezpośrednia komunikacja z klientami jest kluczowa – mówi prezes zarządu PGE Obrót. 

„Firma Przyjazna Klientowi" to najlepiej rozpoznawalny program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. Nagroda przyznawana jest na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Digital Knowledge Observatory, instytucję z otoczenia biznesu, zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacją ekonomiczną społeczeństwa i biznesu.

- Laur „Firmy Przyjaznej Klientowi” powinien być przede wszystkim zadedykowany pracownikom Biur Obsługi Klienta, PGE Contact Center oraz opiekunom handlowym, którzy bezpośrednio obsługują klientów. To z nimi w pierwszej kolejności mają kontakt klienci i to na podstawie ich pracy budowana jest opinia o naszej firmie – mówi Jan Mądrzak, wiceprezes zarządu PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta.




  • PGE Obrót posiada ponad 60 stacjonarnych placówek sprzedaży i obsługi klienta, zlokalizowanych na terenie województw podkarpackiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego.
  • W grudniu ubiegłego roku minęło 5 lat od utworzenia Infolinii PGE, działającej pod numerem 422 222 222. W tym czasie konsultanci zrealizowali ponad 12,5 miliona zgłoszeń i wysłali ponad 15 milionów wiadomości sms.
  • Infolinia PGE to także zdalne kanały kontaktu z klientami, polegające na obsłudze korespondencji mailowej, przychodzącej na główny firmowy adres – serwis@gkpge.pl, a także obsłudze związanej z bieżącą działalnością operacyjną, czyli m.in. ofertowaniem produktowym, udzielaniem informacji windykacyjnych, rozliczaniem doładowań do liczników przedpłatowych oraz obsługą elektronicznego Biura Obsługi Klienta tzw. eBOK.
  • Blisko 400 tysięcy Klientów PGE Obrót korzysta z elektronicznego Biura Obsługi Klienta

PGE Obrót
press box


Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl