Partnerzy Xerox na Karaibach
W dniach 1 – 7 marca 2015 r. Xerox Polska zorganizował dla swoich partnerów rejs po Karaibach. Udział mogli w nim wziąć tylko najlepsi – laureaci konkursu sprzedażowego za realizację planu w zakresie urządzeń i materiałów eksploatacyjnych firmy Xerox.
Złota dwunastka przez 5 dni mogła cieszyć się zwycięstwem w trakcie rejsu po Archipelagu Wysp Bahama. Goście Xerox Polska wzięli udział m.in. w wycieczce do Parku Everglades, zwiedzili Miami oraz wypoczywali na plażach pośród szmaragdowych wód i tropikalnego słońca. W takim otoczeniu zwycięzcy mogli też się relaksować i pływać wśród płaszczek żyjących w przybrzeżnych wodach.
Xerox Polska przyczynia się do budowania standardów sprzedaży, motywując partnerów handlowych do osiągania jak najlepszych wyników. Konkurs sprzedażowy został zorganizowany z myślą o wszystkich partnerach handlowych spółki.
- Prowadzenie działań z zakresu wsparcia sprzedaży jest jednym z elementów strategii Xerox Polska. Szansa na zdobycie atrakcyjnej nagrody, a do tego rywalizacja, chęć sprawdzenia własnych możliwości czy wiedzy sprawiają, że nasi partnerzy handlowi chętnie biorą udział konkursach sprzedażowych. My zaś wykorzystujemy tę formę akcji do realizacji założonych celów biznesowych. Nasza oferta jest skierowana do wszystkich resellerów, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, które prowadzą. Chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, oferując szerokie portfolio produktów i rozwiązań o zaawansowanej funkcjonalności, ale i rozsądnej cenie. Ponadto, w ramach programu zapewniamy m.in. dostęp do know-how firmy oraz wszystkich narzędzi, które poprawiają konkurencyjność autoryzowanego Partnera na rynku – mówi Dagmara Pomirska, Office Business Director, Xerox Polska.
Nadesłał:
Linkleaders
|