OKNOPLAST Złotym Championem 2018
OKNOPLAST kolejny rok z rzędu zdobył prestiżowy tytuł Złotego Championa w kategorii okna elewacyjne dla marki wyróżnianej w rankingu Centrum Badań i Analiz Rynku.

To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane firmom zdobywającym od lat uznanie za jakość oferowanych produktów, stanowiące dowód i zwieńczenie corocznego sukcesu w zestawieniu. Gala wręczenia nagród laureatom plebiscytu odbyła się 7 czerwca 2018 r.
Jak co roku Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło  ogólnopolskie reprezentatywne badanie ankietowe, dzięki któremu można  było poznać opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych  materiałów budowlanych. Wykonawcy spontanicznie wskazywali najczęściej  używane przez nich marki w ciągu ostatniego roku oraz te, które według  nich mają najwyższą jakość i najlepszą relację ceny do jakości. To  właśnie te marki cenią, polecają swoim klientom i są do nich  przywiązani.
W tym roku po raz kolejny OKNOPLAST zdobył  prestiżowy tytuł Złotego Championa 2018. Stanowi on szczególne i  wyjątkowe wyróżnienie. Przyznawany jest bowiem stabilnym markom, od lat  cieszącym się uznaniem i renomą wśród wykonawców, co świadczy o  długotrwałej, mocnej pozycji przedsiębiorstwa wśród specjalistów.  Otrzymują go zatem wyłącznie te firmy, które przez ekspertów branży  budowlanej zostały dostrzeżone i uhonorowane wiele razy. Wraz z drugim  tytułem dla Srebrnej Marki Budowlanej Roku firma została nagrodzona za  wysoką jakość oferowanych produktów oraz kreowanie silnej marki na  rynku. 
– Kolejny rok z rzędu udało nam się zdobyć tytuł Złotego  Championa, który jest dla nas niezwykle ważny. Nagroda ta świadczy o  ugruntowanej przez wiele lat, niesłabnącej pozycji produktów OKNOPLAST  wśród ekspertów branży budowlanej – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu  Grupy OKNOPLAST. – Zdanie wykonawców jest dla nas także kolejnym,  istotnym potwierdzeniem wysokiej jakości naszych wyrobów, jak również  pozytywnego odbioru marki na rynku. 
Grupa OKNOPLAST od lat inwestuje w jakość produktów
Firma  od początku swojego istnienia przykłada wielką wagę do jakości  oferowanych produktów. Na przestrzeni 24 lat działalności wprowadziła na  rynek ponad 50 innowacji jako pierwsza w Europie, kształtując trendy  rozwoju stolarki otworowej na rynku.
– Naszą przewagą zawsze była  ponadstandardowa jakość oferowanych produktów. Duża część polskich firm  wciąż konkuruje wyłącznie niską ceną, często proponując dużo gorsze  wyroby – dodaje Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST. –  My od  początku powstania wyróżniamy się na ich tle. Dzięki temu od lat  konsekwentnie budujemy silną markę OKNOPLAST w Polsce i za granicą.  Złoty Champion jest tego najlepszym dowodem.
OKNOPLAST
press box
        
	      		      
                    
                

