OKNOPLAST Złotym Championem 2018
OKNOPLAST kolejny rok z rzędu zdobył prestiżowy tytuł Złotego Championa w kategorii okna elewacyjne dla marki wyróżnianej w rankingu Centrum Badań i Analiz Rynku.
To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane firmom zdobywającym od lat uznanie za jakość oferowanych produktów, stanowiące dowód i zwieńczenie corocznego sukcesu w zestawieniu. Gala wręczenia nagród laureatom plebiscytu odbyła się 7 czerwca 2018 r.
Jak co roku Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło ogólnopolskie reprezentatywne badanie ankietowe, dzięki któremu można było poznać opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Wykonawcy spontanicznie wskazywali najczęściej używane przez nich marki w ciągu ostatniego roku oraz te, które według nich mają najwyższą jakość i najlepszą relację ceny do jakości. To właśnie te marki cenią, polecają swoim klientom i są do nich przywiązani.
W tym roku po raz kolejny OKNOPLAST zdobył prestiżowy tytuł Złotego Championa 2018. Stanowi on szczególne i wyjątkowe wyróżnienie. Przyznawany jest bowiem stabilnym markom, od lat cieszącym się uznaniem i renomą wśród wykonawców, co świadczy o długotrwałej, mocnej pozycji przedsiębiorstwa wśród specjalistów. Otrzymują go zatem wyłącznie te firmy, które przez ekspertów branży budowlanej zostały dostrzeżone i uhonorowane wiele razy. Wraz z drugim tytułem dla Srebrnej Marki Budowlanej Roku firma została nagrodzona za wysoką jakość oferowanych produktów oraz kreowanie silnej marki na rynku.
– Kolejny rok z rzędu udało nam się zdobyć tytuł Złotego Championa, który jest dla nas niezwykle ważny. Nagroda ta świadczy o ugruntowanej przez wiele lat, niesłabnącej pozycji produktów OKNOPLAST wśród ekspertów branży budowlanej – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST. – Zdanie wykonawców jest dla nas także kolejnym, istotnym potwierdzeniem wysokiej jakości naszych wyrobów, jak również pozytywnego odbioru marki na rynku.
Grupa OKNOPLAST od lat inwestuje w jakość produktów
Firma od początku swojego istnienia przykłada wielką wagę do jakości oferowanych produktów. Na przestrzeni 24 lat działalności wprowadziła na rynek ponad 50 innowacji jako pierwsza w Europie, kształtując trendy rozwoju stolarki otworowej na rynku.
– Naszą przewagą zawsze była ponadstandardowa jakość oferowanych produktów. Duża część polskich firm wciąż konkuruje wyłącznie niską ceną, często proponując dużo gorsze wyroby – dodaje Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST. – My od początku powstania wyróżniamy się na ich tle. Dzięki temu od lat konsekwentnie budujemy silną markę OKNOPLAST w Polsce i za granicą. Złoty Champion jest tego najlepszym dowodem.
OKNOPLAST
press box