Obsługa klientów międzynarodowych – to kolejny krok w rozwoju usługi Jużłącze.pl
2015-04-29
Efektywność, idealna obsługa kontrahentów, a także dotarcie do nowych klientów - to
elementy pracy każdego przedsiębiorcy. Trzeba pamiętać o profesjonalizmie i realizacji
projektów na najwyższym poziomie.
Pierwsze wrażenie w biznesie jest niezwykle ważne
w związku z tym koniecznie musimy pamiętać o idealnej obsłudze klienta. Jak to robić
najlepiej? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, jednak najlepszym rozwiązaniem jest
skorzystanie z wykwalifikowanej asystentki, która zawsze odbierze Twój telefon, umówi
spotkanie oraz odpowie na każde pytanie klienta, nie tylko w języku polskim!
Jak twierdzi Prezes Jużłącze.pl, Piotr Ziętarski - zauważalne jest coraz większe zainteresowanie
klientów obsługą połączeń w językach obcych. Od teraz korzystając z usługi jużłącze.pl można
delegować wszystkie rozmowy z międzynarodowymi kontrahentami osobistym asystentkom, nie
obawiając się o obsługę klienta w języku obcym. Jużłącze.pl to marka, która stawia na ciągły rozwój,
oferując rozszerzenie swoich usług. Oprócz stworzenia możliwości obsługi klienta w innym języku, niż
w polskim, firma uruchomiła także aplikację na smartfony, która służy między innymi do monitowania
wszystkich połączeń, kontrolowania wykorzystania miesięcznego pakietu oraz dostępu do kalendarza,
prowadzonego przez wykwalifikowaną, osobistą asystentkę.
Nadesłał:
Destino Communications
http://destinocommunications.com
|
|
Wasze komentarze (0):