O kubku mowa! Marki Kambukka i Contigo pod opieką 38 Content Communication
Red Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Polsce - rozszerza współpracę z 38 Content Communications. O ile marka Contigo obecna jest w Polsce od ponad 10 lat, podczas których grono zadowolonych klientów stale rosło, czyniąc markę jednym z liderów rynku, tak dla marki Kambukka (...)
Red Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Polsce - rozszerza współpracę z 38 Content Communications. O ile marka Contigo obecna jest w Polsce od ponad 10 lat, podczas których grono zadowolonych klientów stale rosło, czyniąc markę jednym z liderów rynku, tak dla marki Kambukka będzie to całkowity debiut. W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, wsparcie przy organizacji wydarzeń dla mediów, a także doradztwo komunikacyjne.
Po stronie 38 Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi dla marki Contigo zajmie się Aleksandra Trzcińska, PR Manager. Marka Kambukka będzie prowadzona przez Katarzynę Pasikowską, pełniącą funkcję konsultanta.
- Agencja 38 Content Communication prowadziła skuteczne działania dla kilku naszych marek, m.in. Pacsafe, Saxx czy Dr.Bacty. Marka Kambukka, którą kierujemy do nieco młodszej grupy odbiorców, nie miała dotychczas wsparcia z zakresu public relations, co sprawia, że przed 38 Content Communication postawiliśmy duże wyzwanie, jednocześnie dające szerokie spektrum możliwości - komentuje Arkadiusz Majewski, właściciel marki Red Bird, wyłącznego dystrybutora marek Contigo i Kambukka w Polsce.
Contigo jest wiodącym producentem kubków termicznych, butelek na wodę oraz kubków dziecięcych, który na przestrzeni lat wyrobił sobie renomę wśród polskich konsumentów. Unikalne technologie gwarantują szczelność, termikę, a także powodują, że akcesoria są łatwe i przyjazne w użyciu. Wszystkie produkty są wolne od szkodliwego dla człowieka BPA (bisfenolu).
KAMBUKKA to belgijska marka premium, oferująca modne i funkcjonalne rozwiązania do picia dla osób prowadzących aktywny tryb życia: kubki termiczne, butelki na wodę oraz butelki dla dzieci. 100% szczelność w połączeniu z bardzo nowoczesnym designem sprawia, że produkty tej marki z pewnością trafią w gusta osób, dla których sztuka użytkowa jest formą wyrażenia siebie.
Agencja 38 Content Communication, będąca częścią 38 Group, to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują następujące działy: public relations – 38PR, mediowy – 38media, produkcyjny – 38production i digitalowy – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.
Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 40 osób w biurach w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38P Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Bausch Health (do niedawna Valeant Pharma Poland), Centrum Medyczne Damiana, KIDS&Co., Ministerstwo Cyfryzacji, Grupa Orbis, Pizzaportal.pl, Grupa Whirlpool.
Nadesłał:
38PR
|