Nowi doradcy ds. baz danych w zespole DBMS
W ostatnim kwartale br. szeregi Zespołu DBMS zostały znacznie wzmocnione. Grono doradców klienta zasilili Mateusz Kozioł, Emilia Marczak oraz Monika Bieńkowska. Osoby będą odpowiadały za kontakt z klientami oraz doradztwo w zakresie doboru baz danych i kampanii marketingowo-sprzedażowych.
Mateusz Kozioł doświadczenie zdobywał między innymi pracując w Estradzie Rzeszowskiej i SEVENET, gdzie zajmował się obsługą klienta z segmentu B2B. Ukończył prawo na Uniwersytecie Rzeszowskim. Specjalizuje się w prawie administracyjnym i prawie autorskim. „Wierzę, że moje wykształcenie i doświadczenie zawodowe przyczynią się do utrzymywania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta” – twierdzi Mateusz Kozioł, Junior Account Executive w DBMS.
Emilia Marczak zdobyła doświadczenie m.in. w spółce telemedycznej MedGo jako Account Manager odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi firmy. Obecnie jest jeszcze w trakcie studiów prawniczych na Uczelni Łazarskiego. Jej zainteresowaniem jest szczególnie prawo karne.
Monika Bieńkowska dołączyła do zespołu DBMS stosunkowo niedawno, ponieważ 15. grudnia br. Posiada doświadczenie jako specjalista ds. sprzedaży pracując m.in. w Trygon Sport i CTR Partner, firmie oferującej zaawansowane systemy do monitoringu, telewizji przemysłowej. Monika studiuje dziennikarstwo i komunikację społeczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Prywatnie uwielbia śpiewać. Wokalistka wzięła także udział wiosną br. podczas eliminacji do programu Must be the music.
Autor Ewa Walwoda
Nadesłał:
DBMS Data Base Marketing Support
|