NoVa Park kończy wzrostami 2015 rok
2015 rok to kolejny dobry rok dla centrum handlowego NoVa Park. Od otwarcia w kwietniu 2012 roku NoVa Park systematycznie notuje wzrosty zarówno frekwencji, jak i obrotów.
W ubiegłym roku NoVa Park odwiedziło o ponad 3% więcej klientów niż w 2014 roku, a obroty najemców wzrosły aż o 12% w stosunku rok do roku.
NoVa Park konsekwentnie realizuje strategię, dzięki której jest centrum pierwszego wyboru spośród gorzowskich obiektów według badań rynkowych przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia. Z roku na roku wzrasta zainteresowanie klientów NoVa Park, co przekłada się na wyniki – w 2015 roku frekwencja wzrosła o ponad 3%, a obroty najemców o 12% w porównaniu do 2014 roku.
Grono najemców NoVa Park poszerzyło się w 2015 roku o 10 nowych marek, w tym marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym takie jak Tchibo, Badura, English Home, Reporter Young oraz Pull&Bear. Wyłączny właściciel obiektu, firma Futureal, poczynił liczne inwestycje: powstało dodatkowe przejście dla pieszych oraz został usprawniony wyjazd z NoVa Park. Jednym z ważniejszych wydarzeń z życia centrum w 2015 roku było również wdrożenie systemu beaconów, za pomocą których odbywa się komunikacja z urządzeniami mobilnymi klientów i możliwe jest przesyłanie im personalizowanych ofert rabatowych dostępnych w NoVa Park.
„Za nami kolejny rok zakończony wzrostami odwiedzalności i obrotów naszych najemców. Osiągnięte wyniki to konsekwencja systematycznego poszerzania oferty handlowej, sprawnego zarządzania obiektem oraz bogatego kalendarza działań marketingowych. Będziemy kontynuować przyjętą strategię, tak aby NoVa Park był nie tylko ulubioną destynacją zakupową, ale również miejscem, gdzie można ciekawie spędzić czas” – mówi Maciej Tatała, dyrektor NoVa Park.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK, Bershka czy Pull&Bear.
Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|